Remedii anti-plictiseală și accente de umor în cea mai recentă campanie „VEKAnicii – echipa de intervenție de care nu o să ai nevoie”

Remedii anti-plictiseală și accente de umor în cea mai recentă campanie „VEKAnicii – echipa de intervenție de care nu o să ai nevoie”

Te-ai întrebat vreodată cum arată ziua de muncă a celor care repară ferestre? Cel mai probabil ai spune că e agitată și că abia fac față solicitărilor. Există însă o echipă de intervenție pe care nimeni nu o caută. Este cea care se ocupă de reparația sistemelor VEKA. Și nu pentru că are review-uri slabe, ci pentru că sistemele VEKA sunt exclusiv clasa A, au o durată de viață estimată la 50 de ani, iar șansa ca acestea să se strice e foarte mică. Atât de mică încât VEKAnicii, echipa de reparații de clasa A, încă așteaptă un apel. Și ce faci când n-ai ce face la muncă? Îți faci de lucru ca să scapi de plictiseală! Este ceea ce surprinde într-un mod creativ și plin de umor cea mai nouă campanie de brand VEKA: VEKAnicii – echipa de intervenție de care nu o să ai nevoie”.

Construită în jurul aceluiași umor clasic care a devenit emblematic pentru VEKA România, campania aduce în prim-plan echipa de reparații VEKA, formată din Viorica, Viorel și Vali, care își petrece timpul cu experimente amuzante și invenții trăsnite, ca remedii împotriva plictiselii, pentru că niciodată nu este chemată la intervenții.

Noua campanie de brand VEKA subliniază calitatea germană, printr-un ton of voice amuzant și prietenos. Campania a pornit de la insightul că produsele VEKA, exclusiv de clasa A, au o durată de viață estimată la 50 de ani, ceea ce le conferă rezistență și șanse mici să necesite intervenții în timp. Drept consecință, VEKAnicii ajung să nu muncească aproape niciodată, spre deosebire de colegii din departamentele specializate pentru a interveni în cazul defecțiunilor la sistemele de clasă B și C.

„Mă încântă să văd că, împreună cu agențiile partenere, am reușit să subliniem din nou calitatea germană într-un mod creativ, dar și distractiv. VEKA este singura companie din România care oferă exclusiv profiluri de clasa A, iar când produsele noastre sunt atât de fiabile, putem să privim și latura amuzantă a lucrurilor, să ne jucăm cu percepții și să surprindem într-un mod creativ consumatorii. Prin această nouă campanie am adus umorul și calitatea împreună, arătând că atunci când alegi VEKA, alegi liniștea și rezistența în timp”, a declarat Alexandru Oancea, Marketing & Market Development Manager, VEKA România.

Campania de brand, semnată de Jam Session Agency și amplificată în Social Media de Oxygen, a inclus trei videouri care au adus în prim-plan echipa VEKAnicilor în diferite ipostaze comice la locul de muncă. De la încercări eșuate de creare de vlog, ca soluție împotriva plictiselii, la schimburi de experiențe cu colegi de la clasele B și C, care nu mai fac față volumului mare de muncă și serenade cântate sub ton, toate videourile scot în evidență, într-un mod creativ și amuzant, calitățile sistemelor VEKA: rezistența, durata de viață estimată la 50 de ani, dar și izolarea termică și fonică superioare.

Episodul de debut:

Cel de-al doilea episod:

Cel de-al treilea episod:

 

În Social Media, cel mai eficient tip de conținut, care generează un engagement ridicat, Oxygen a venit cu o abordare creativă, lansând postări interactive sub forma unor jocuri anti-plictiseală, inspirate din “Spânzurătoarea”, “Vrei să fii milionar” sau “Găsește diferențele”. Campania a intrat și pe tărâmul meme-urilor, oferind conținut plin de umor, îndemnând  utilizatorii să intre în joc și să câștige o mulțime de premii anti-plictiseală: de la jocuri de societate și Nintendo, la mese foosball.   

 

 

Echipele care au realizat campania

Echipa Jam Session Agency:
Maria Matei – Senior Copywriter
Vio Pintilie – Senior Art Director
Marius Tudor – Group Creative Director
Mia (Mihaela) Budescu - Copywriter
Daria Monoranu – Account Manager
Delia Chirila – Account Director
Andreea Calarasu – Senior Strategic Planner
Maria Vătămanu - Integrated Communication Strategist

Echipa Oxygen
Luiza Cernica – Senior Social Media Manager
Amira Daoud – Social Media Coordinator
Cosmin Baba – Creative Director
Anca Dorombach – PR Manager

VEKA Romania:
Alexandru Oancea – Marketing & Market Development Manager, VEKA România

Fondată în anul 1969, ca urmare a preluării producătorului german Vekaplast, care la acea dată avea doar 8 angajați, VEKA a devenit, în 2011, lider mondial pe piața sistemelor de profiluri PVC pentru uși, ferestre și obloane, numărând astăzi 6.900 de angajați și înregistrând vânzări de peste un miliard de euro în întreaga lume. Prezent pe 4 continente, grupul VEKA își desfășoară activitatea în 46 de locații la nivel mondial.

VEKA ROMÂNIA, înființată în anul 2000, este deținută în totalitate de către VEKA AG Germania și are peste 30 de angajați, în prezent derulând afaceri cu peste 180 de parteneri în întreaga țară. Sistemele de profiluri PVC de la VEKA, furnizate exclusiv în clasa A de calitate, oferă clienților soluții individualizate din categoria premium, disponibile în peste 50 de nuanțe, precum și profiluri cu design specific, ce satisfac cele mai pretențioase cerințe estetice. Reciclabile în proporție de 100%, aceste sisteme oferă soluția ideală, atât din punct de vedere al izolării termice, al funcționalității, stabilității și ușurinței de întreținere, cât și în ceea ce privește durabilitatea și protecția mediului înconjurător. Fie că este vorba despre ferestre, uși, obloane sau rulouri, pentru o clădire nouă sau pentru o renovare, VEKA poate oferi soluția perfectă. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related