[Marcom 2024] Răzvan Vasiloiu: Publicitatea trebuie sa (re)devina ceva dezirabil, asteptat cu entuziasm, ca si cum ar fi Super Bowl in fiecare zi

[Marcom 2024] Răzvan Vasiloiu: Publicitatea trebuie sa (re)devina ceva dezirabil, asteptat cu entuziasm, ca si cum ar fi Super Bowl in fiecare zi

Publicitatea a devenit ceva de evitat. Aceasta fiind situatia, Răzvan Vasiloiu, Head of Strategy the Syndicate, are un manifest pentru 2024: sa se intoarca la publicitatea aceea pe care oamenii voiau sa o vada. Iar asta inseamna mai putin "da click aici" și mai multe emoții, o conversație care să implice oamenii și viața lor, nu consumatorii. 

"Pentru ca asa ceva sa devina posibil, noi suntem primii responsabili in a crea publicitate frumoasa, publicitate extrem de interesanta. Sa renuntam (probabil) la “cumpara”, “da click”, “profita” si sa ne indreptam spre emotii, spre celebrarea frumosului, spre curiozitatea oamenilor, spre viata", spune Razvan.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related