"Face parte din ADN-ul nostru abordarea asta atipica"

Interviu cu Dan Moldovan, Director de Creatie, Propaganda

A crescut in doi ani cat altii in mai multi, iar acum, Propaganda este agentia castigatoare a Silver Agency of the Year la Ad'Or. Cu toate astea, Propaganda nu vrea sa devina un colos pe piata romaneasca de publicitate, ci vrea sa ramana o agentie de nivel mediu ca dimensiuni. Motivul e simplu - calitatea nu vine de la dimensiune.

IQads: V-ati auto-denumit, dupa Ad'Or-ul de anul acesta, revelatia festivalului…
Dan Moldovan: Poate revelatia prin prezenta pe locul trei. Revelatia cred c-am fost in 2005, cand am participat: am luat doua premii, vreo trei-patru nominalizari. E o agentie sau era, in 2005, o agentie de care nu prea auzise nimeni in industrie. Si atunci poti considera ca fiind o revelatie aparitia unei comete de nu stiu unde, care a picat in publicitatea romaneasca si, uite-asa, am aparut noi in atentia tuturor. Acum nu stiu daca am fost revelatie, poate, mai degraba, am reconfirmat. Veneam dupa un AdPrint care, cel putin anul asta, a fost reusit. Mai participasem in 2006, dar fara premii. La Effie am avut doua inscrieri, am luat doua premii. Si atunci Ad'Or n-a mai venit ca o surpriza, intram in normalitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Oameni

Festivaluri

Sectiune


Comentarii

Korosy Claudiu
acum 12 ani
"Putem sa schimbam publicitatea, sa fie mult mai implicata social, nu atat de egoista. Daca ma intrebi pe mine, dincolo de bani, asta e scopul - sa faci campanii care sa miste oamenii." Cred ca asta ar trebui sa fie scopul publicitatii, dar din pacate rolul nostru este unul de a pacali consumatorul sa cumpere un produs care in zilele noastre numai natural, bun sanatatii sau ecologic nu este. Sunt putini cei care cred in acest gen de publicitate sau reusesc sa vada mai departe de briefurile pe care le primesc zilnic. Insa lucrurile incep sa se schimbe. E o chestie de atitudine...


Related