Ogilvy si Heineken lupta impotriva incalzirii locale

Heineken a lansat impreuna cu Ogilvy o noua campanie de comunicare, "Heineken served Extra Cold", care se desfasoara incepand cu a doua jumatate a lunii mai pana in august, in presa scrisa, outdoor si online.

"Mesajele folosite in campanie fac referire la Heineken si la lupta impotriva incalzirii locale. Am dezvoltat spoturi si printuri despre incalzirea locala, intreband diferite personalitati cunoscute cum fac fata incalzirii locale si cum lupta impotriva acesteia. Desigur, solutia cea mai des oferita a fost o bere rece! In comunicarea campaniei catre consumatori, ne-am concentrat mult pe mediul on-line. Am dezvoltat mai multe virale, care transmit aceeasi idee: lupta impotriva incalzirii locale cu ajutorul Heineken served Extra Cold. De la wallpaper-ul computerului, care se schimba dintr-o zi insorita intr-una de iarna, dupa deschiderea unei sticle de Heineken, pana la filmuletele care prezinta oameni care nu pot bea o bere rece fara sa se imbrace foarte gros, ideea centrala este aceea ca a bea bere Heineken served Extra Cold este cool" explica Vasile Alboiu, Digital Creative Coordinator Ogilvy Group.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related