[PR Playbook] Alexandra Frunză: PR-ul nu mai e doar despre vizibilitate, ci despre reconstrucția credibilității într-o lume care se îndoiește de tot ce citește

[PR Playbook] Alexandra Frunză: PR-ul nu mai e doar despre vizibilitate, ci despre reconstrucția credibilității într-o lume care se îndoiește de tot ce citește

Suntem în era în care consumatorul citește printre rânduri, face capturi de ecran, verifică surse și lasă comentarii, spune Alexandra Frunză, Managing Partner Goya PR. În plus, oamenii sunt mai atenți la ce NU spui și sancționează instant ipocrizia. Cu alte cuvinte, publicul are putere mai mare, memorie mai multă, fie ea și de pe Google, iar canale de exprimare la greu.

"Domeniul relațiilor publice este profund influențat, în această perioadă, de trei factori majori: tehnologia, așteptările sociale în schimbare și contextul geopolitic și economic global. Avem, pe de-o parte, o accelerare a automatizării - de la generarea de conținut cu ajutorul AI-ului, până la monitorizarea avansată a sentimentului public", spune Alexandra.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GOYA PR

Goya PR oferă soluții integrate de consultanță, strategie și comunicare bazate pe date și inspirate de oameni. Credem în puterea poveștilor de a aduce împreună oameni și organizații, iar rostul nostru... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related