[Visual Key] Viorel Holovach: Auzim tot mai des „s-a mai făcut”, e dificil să creezi ceva cu adevărat original, mai ales că trăim într-o epocă a referințelor, în care fiecare vine cu propriile inspirații, generate sau nu

[Visual Key] Viorel Holovach: Auzim tot mai des „s-a mai făcut”, e dificil să creezi ceva cu adevărat original, mai ales că trăim într-o epocă a referințelor, în care fiecare vine cu propriile inspirații, generate sau nu

Suntem abuzați vizual de meme-uri, crede Viorel Holovach, Art Director Oxygen. Orice vizual trebuie să devină un meme în epoca Social Media și să adune share-uri. E o perioadă aglomerată vizual, zgomotoasă, iar imaginile generate de AI contribuie la gălăgia generală. 

n perioada asta este greu să fii diferit, să faci ceva care să iasă clar în evidență în toată aglomerația vizuală. 

Cultura vizuală actuală este puternic influențată de instrumente precum Midjourney, DALL·E, Runway și altele - chiar și în feed-ul clasic de Instagram", spune Viorel.

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oxygen

Fondata in 2008, Oxygen a devenit una dintre cele mai importante agentii de comunicare din Romania. Aceasta ofera servicii integrate de comunicare – Strategy, Brand Positioning & Engagement, campanii... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Campanii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related