Mogyi promovează arahidele în coajă roșie mai sărate* printr-o campanie de vară pentru consumatorii din retailul tradițional

Mogyi promovează arahidele în coajă roșie mai sărate* printr-o campanie de vară pentru consumatorii din retailul tradițional

*Comparativ cu Arahidele Mogyi în coajă roșie coapte și sărate

Outbox și Mercury360 anunță desfășurarea campaniei estivale Mogyi România „Mai sărat, dar și crocant! Gustă! Poți fi premiat!”, adresată clienților din magazinele de tip retail tradițional.

 

Premii atractive și un mecanism simplu de participare

Campania propune un mecanism ușor de urmat și premii care transformă gustările preferate în experiențe memorabile. Consumatorii care achiziționează produse Mogyi în valoare de minimum 5 lei și înscriu bonul fiscal pe platforma castiga.mogyi.ro au șansa de a câștiga premii instant sau prin tragere la sorți: boxe portabile Sony, kituri de distracție cu produse Mogyi sau vouchere în valoare de 600 de lei de la Fashion Days. Campania este activă în perioada iulie-august și îi vizează în special pe cei aflați mereu în mișcare, în drum spre mare, la festival sau în oraș.

„Într-un context economic în care creșterea TVA și scumpirea produselor afectează obiceiurile de consum, ne dorim să rămânem aproape de publicul nostru cu produse accesibile, dar și cu activări relevante. Prin noua campanie, vrem să le oferim oamenilor experiențe pozitive și pline de energie”, Adriana Dereli, Country Manager Mogyi România.

 

Outbox și Mogyi România, un parteneriat construit în timp

Campania din această vară continuă o direcție strategică începută acum câțiva ani, Mogyi derulând constant campanii promoționale naționale, experiențe inedite la punctele de vânzare, campanii complexe și management integrat în digital marketing, alături de Mercury360 și Outbox. Până acum, cele trei echipe au desfășurat peste 12 campanii, consolidând relația cu publicul și crescând implicarea, atât în punctele de vânzare, cât și în mediul online.

Mogyi își continuă comunicarea orientată spre dinamism, energie și momente relevante de consum, în care gustările devin parte din rutina zilnică, fie că este vorba despre o pauză binemeritată, o plimbare în parc sau un drum lung de vacanță.

„Ne bucurăm să contribuim la o campanie care aduce energie și vizibilitate în spațiul de retail tradițional, un canal strategic pentru Mogyi. Campania este simplă, dar ancorată în comportamentele reale de consum”, a adăugat Alex Iacob, Managing Director Outbox.

Outbox este o agenție de digital marketing cu 14 ani de experiență pe piața din România. Oferă o gamă completă de servicii digitale — de la strategie și concept creativ, până la execuție tehnică — adaptate obiectivelor fiecărui proiect.

 

Credits

Mogyi România
Adriana Dereli – Country Manager
Denisa Ardeleanu – Sales Operation Manager

Outbox
Alex Iacob – Managing Director
Raluca Spanache – Digital Client Service Director
Carolina Dadim – Senior Digital Account Manager
Ana Dimitriu – Digital Account Executive
Bogdan Ioniță – Technical Director
Mona Casangiu - Digital Creative Director
Ștefan Lobonț – Digital Art Director
Nicoleta Stan – Digital Copywriter

Mercury360
Alexandra Cotrobas – Account Director
Magda Croitoru – Junior Account Manager
Teo Ungureanu – Group Creative Director
Daniel Ilinca – Art Director

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Outbox

Agentie de digital marketing, parte din grupul Mercury 360, cu o activitate de 14 ani si expertiza in comunicare digitala integrata. Outbox este o agentie independenta de digital, activa de peste un deceniu, cu o... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related