[Brand Pulse] Andreea Stoenică: Marketingul nu înseamnă doar rezultate rapide, ci felul în care reușești să rămâi prezent în viața oamenilor

[Brand Pulse] Andreea Stoenică: Marketingul nu înseamnă doar rezultate rapide, ci felul în care reușești să rămâi prezent în viața oamenilor

Pe lângă consecvență, relevanță și încredere, ceea ce definește un brand este legătura emoțională pe care reușește să o construiască cu oamenii, crede Andreea Stoenică, brand manager Tomi. Brandurile cu adevărat puternice se diferențiază printr-o identitate clară și memorabilă, fie că e vorba de logo, culoarea sau tonul vocii constant și recognoscibil, spune ea.

"Am înțeles că, alături de date și strategie, creația este cheia. Doar prin idei originale poți surprinde, poți construi legături autentice și poți face diferența într-un mediu atât de aglomerat", spune Andreea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related