Creatiile bancare au fost dezbatute la AdBreak

Editia 26 de AdBreak, eveniment ce s-a desfasurat in clubul Spice, a avut ca tema de discutie campaniile publicitare pentru banci. Invitati au fost Serban Alexandrescu (creative director) si Vlad Lazar(copywriter) Headvertising, Dragos Radulescu (Art Director), Andreea Paun (Copywriter), Cosmin Radoi (New Business Director) Foote, Cone & Belding si Mihai Gongu (senior copy) si Paul Goti (senior art director), de la Graffiti BBDO.

S-a discutat despre piticii HVB, despre plictiseala batranilor din spoturile Allianz si veveritele din spotul Piraeus Bank, asezonat cu un moment de stand-up comedy si de spoturi pe teme bancare. Primii au intrat in scena Serban ALexandrescu si Vlad Lazar, care au vorbit cu Mihai Anton, moderatorul evenimentului, despre cum a aparut conceptul campaniei de Effie pentru HVB.

Totul a plecat de la un pitch, ajungandu-se la o lista lunga de nume de credite pentru oricine, iar de aici pana la gasirea piticilor nu a mai fost decat un pas. Serban Alexandrescu a vorbit si despre locul Romaniei in Europa, din punct de vedere publicitar, facand o comparatie cu Budapesta. "Avem mai mult umor, mai multa expresivitate". Referitor la faptul ca unii critica si altii lauda reclama HVB, Alexandrescu a spus ca "e normal ca orice memorabil polarizeaza lumea". Serban a tinut sa-si arate nedumerirea fata de tinerii care aleg sa intre in publicitate fara a sti cu ce se mananca. "E o meserie frustranta cea de publicitar, implica o doza de masochism si creeaza dependenta.

Dupa momentul de stand-up comedy si 1-0 pentru Steaua, au intrat in scena cei trei reprezentanti ai agentiei FCB Bucuresti, Dragos Radulescu, Andreea Paun si Cosmin Radoi. Ei au vorbit despre cum le-a venit ideea campaniei pentru Piraeus. Mai exact, Andreea si Dragos, creativii care au lucrat la campania Piraeus, au spus ca ideea le-a venit din viata, pentru ca si-au facut un credit si au vazut care sunt cu adevarat neplacerile pe care le aduce cu el un credit. Ei au explicat ca avem de-a face chiar cu un produs bancar nu cu un promo, chiar daca reclama spune ca primele sase luni nu se plateste dobanda.

Cea de-a treia echipa de creativi invitata la AdBreak a fost formata din Paul Goti si Mihai Gongu de la Graffiti. Ei au prezentat in premiera un spot pentru Allianz care a fost refuzat de client, si care aducea in scena intr-un mod ceva mai curajos ideea de plictiseala din celelalte spoturi. Ei au vorbit despre faptul ca board-ul de la Allianz le-a cerut sa faca un spot care sa vanda, cu toate astea insa, au iesit creatii pe care le vor inscrie la Portoroz. Un punct important l-a constituit, dupa cum au spus cei doi, si regizorul suedez care a stiut cum sa filmeze spoturile.

AdBreak este un eveniment IQads, prezentat de Orange, sustinut de HotNews.ro si de Grupul de Presa Realitatea.Catavencu, prin Academia Catavencu, Radio Guerrilla, Cotidianul, Money Express si 24-FUN.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Related