Continuăm să desfacem cadourile lui 2025 de sub brad, înainte de vreme, ca să fim și mai pregătiți în 2026. Pentru Arnold Vieriu, partener Bad Habits, a fost anul în care agenția a crescut neașteptat de mult, adăugând în portofoliu clienți mari și curajoși, printre care YOXO, froo sau NN Asigurări. Dar și anul în care s-a confirmat și infirmat în același timp expresia ”there’s an AI for everything”.
"Cred în continuare că TikTok influențează cel mai mult modul în care industria se inspiră și inspiră consumatorii. Și aștept cu nerăbdare și intrarea feature-ului TikTok Shop, care va revoluționa cu siguranță retailul", spune Arnold.
Cuvântul anului în industria creativă pentru el este “prompt”, iar cea mai tare chestie i se pare faptul că brandurile au din ce în ce mai multă încredere în agențiile independente. Nu a ales o campanie de milioane de peste ocean ca etalon pentru anul ăsta, preferând să aplaude una locală. De ce? Vei afla negreșit după ce parcurgi interviul luat lui Arnold.
Un slogan pentru 2025
”Încă un an cu mii de operații pe creier făcute de publicitari!”
Ce așteptai de la 2025 și ce a venit în schimb
Personal, în fiecare an am așteptarea ca lumea să fie un pic mai bună. Și de fiecare dată mă lovește realitatea. Dar nu mă las.
Frumos, greu sau urât în 2025
Cel mai frumos lucru din 2025 este că m-am apucat de box și încă mă țin de asta. Cel mai greu lucru cred că a fost să reușesc să eficientizez timpul de care dispun pentru a sta de vorbă cu colegii, a rezolva probleme, a munci efectiv și a-mi trăi viața, iar cel din urmă termen a devenit prioritar.
Cel mai urât lucru din 2025 pentru mine este, cu siguranță, legat de direcția în care social media se îndreaptă: dezinformare, conținut cu AI și o ”îndobitocire” a populației prin aceste mijloace.
Provocări & satisfacții
A fost un an în care am crescut foarte mult, neașteptat de mult. Viziunea noastră a fost întotdeauna bazată pe growth sustenabil: am refuzat pitch-uri de la branduri în care nu credem și am preferat să investim efort și resurse acolo unde am simțit că există și un click cu viziunea noastră și la noi a funcționat: am adăugat în portofoliu clienți mari și curajoși, printre care YOXO, froo sau NN Asigurări.
Sunt branduri care au înțeles că suntem o agenție care nu externalizează pitchuri și care menține același standard din prezentarea de pitch pe tot parcursul anului, pentru că oamenii care lucrează pe propuneri, vor lucra și pe implementarea acestora, iar acest lucru este un 3în1: realizare, satisfacție dar și provocare.
Ce s-a întâmplat cu industria creativă în 2025
Ce se întâmplă în fiecare an: se ”reinventează” în termeni frumoși. În termeni reali, fiecare încearcă să țină pasul cu vremurile și cu trendurile.
Ce s-a infirmat, ce s-a confirmat
Ce s-a confirmat și infirmat în același timp este expresia ”there’s an AI for everything” și modul în care credeam că ne vom transforma într-un timp foarte scurt. Surpriza cred că este tot legată de AI, mai precis de veganii AI care devin tot mai mulți și care pot schimba normele.
Legat de industrie, cred în continuare că TikTok influențează cel mai mult modul în care industria se inspiră și inspiră consumatorii. Și aștept cu nerăbdare și intrarea feature-ului TikTok Shop, care va revoluționa cu siguranță retailul.
Hot topics
Cred că ce a contat cu adevărat în 2025 a fost boost-ul free speech-ului pe TikTok, iar aici nu mă refer la politică, ci la cauze reale și importante, iar cea care mi se pare că a primit expunere și merită amplificată în continuare este problema femicidului.
Restul chiar este zgomot.
Opinia ta nepopulară despre AI
Eu cred că AI-ul este colegul de bancă al fiecărui om care lucrează în orice domeniu care necesită un computer și internet. De la primărie până la brutărie. Și dacă îl folosim ca să ne ”șoptească la test” sau să ne ”împărțim temele”, cred că este varianta câștigătoare. Dacă îl folosim ca să ”copiem de la el” sau îl punem să ne facă temele, atunci cred că deja ne tăiem singuri craca de sub picioare.
Tagline-ul dat de AI pentru industria creativă în 2025: „Creativity loading… please do not unplug the humans”. Ce feedback îi dai
Vă dau vouă feedback: de ce nu ați lăsat și partea juicy din răspuns? Acel ”Vrei să îți fac o variantă mai ”punchy” sau una mai cuminte, de publicat?”
Cuvântul anului în industria creativă
Prompt.
Cea mai tare chestie din industrie anul acesta
Faptul că brandurile au din ce în ce mai multă încredere în agențiile independente.
Cea mai cea campanie din 2025
În locul unei campanii în care s-au investit milioane peste ocean, o să prefer întotdeauna să susțin și să aplaud campanii făcute de noi, pentru branduri de la noi. Și cea mai bună campanie din 2025, din punctul meu de vedere este cea lansată de Vola.ro – ”Zborurile tale merită standarde mai înalte”. Mi se pare că este o campanie care a reușit să se ducă foarte frumos și natural în amplificare și să se încheie într-un demers oficial, care tratează o temă importantă cu care majoritatea dintre noi am avut de-a face atunci când zburăm cu low cost.
Ce se întrevede în 2026
Cred că 2026 va fi un an în care industria noastră va continua în același ritm, însă mainstream-ul va adopta și mai mult AI-ul.
La nivel de trenduri, îmi doresc să se vorbească cât mai mult despre echilibru, despre drepturile pe care le avem și despre libertatea de exprimare.
Planurile pentru 2026
În 2026 ne vom continua strategia de growth sustenabil, cu focus pe menținerea și creșterea brandurilor din portofoliu, dar și cu un ochi deschis către noi oportunități, dacă acestea vor bifa așteptările și valorile noastre.
Ce îi spui lui 2026
”Nu facem operații pe creier”. Este o lecție evergreen, dar și ceea ce îi spun lui 2026 din industria noastră și nu numai.

























