NESCAFÉ si OgilvyOne au invitat tinerii la film

Pentru o perioda de trei saptamani, NESCAFÉ si OgilvyOne au cautat castigatori intre tinerii pasionati de filme.

Noua promotie NESCAFÉ a adus tuturor celor pasionati de filme si de o cafea buna sansa de a se putea bucura de cel mai recent film al Angelinei Jolie, intr-un cadru special - o sala de cinema special rezervata si amenajata pentru castigatorii promotiei.

Promotia a urmarit sustinerea platformei de film NESCAFÉ si a atins in acelasi timp obiectivele de CRM (colectare de date si analiza de profil demografic) ale brandului.

In perioada 1 iunie - 20 iunie, pasionatii de filme bune, au putut vizita site-ul www.VremLaFilm.ro, unde au avut sansa de a castiga o vizionare privata in avanpremiera exclusiva a filmului "Wanted" cu Angelina Jolie - sala CinemaPro rezervata pentru un singur castigator si prietenii lui.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related