COSMOTE si Ogilvy comunica tinerilor

"Romeo si Julieta" este cel mai recent spot semnat de Ogilvy&Mather pentru COSMOTE.

Realizata sub mesajul "Comunica liber in orice retea", campania integrata de comunicare se adreseaza in principal tinerilor utilizatori de Cartela COSMOTE.

Intr-o nota plina de umor, campania subliniaza principalul beneficiu al extraoptiunii "All inclusive" pentru Cartela COSMOTE, si anume cea mai mare libertate de comunicare in orice retea: minute si sms-uri in retea alaturi de minute nationale suplimentare. Prin aceasta oferta, utilizatorii Cartelei COSMOTE beneficiaza de 30 de minute nationale plus 400 de minute si 400 de SMS-uri in retea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related