Saatchi&Saatchi Romania continua seria premiilor - Argint la Londra

Saatchi&Saatchi Romania continua seria premiilor din 2008, castigand Argintul la categoria Outdoor pentru Campania "Greenpeace Bomb" la Festivalul International de advertising de la Londra.

Campania a fost conceputa pentru a raspunde necesitatii Greenpeace de a avea o campanie outdoor cu un mesaj puternic impotriva defrisarilor. Campania "Bomb" si-a atins scopul, ajutand Greenpeace in lansarea ANAP (Agentia Nationala a Ariilor Protejate, aflata in subordinea Guvernului Romaniei).

Saatchi&Saatchi considera ca defrisarea necontrolata este o catastrofa - un mesaj complementar cu cel al proiectului Saatchi Blue, initiativa a retelei internationale, care urmareste sa transforme Saatchi&Saatchi intr-o companie ce respecta mediul inconjurator.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Centrade Cheil

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Sectiune



Related