AdBreak #40: Publicis, HyperActive si Initiative colaboreaza bine pentru Orange si fara sa se fi vazut vreodata live

AdBreak #40: Publicis, HyperActive si Initiative colaboreaza bine pentru Orange si fara sa se fi vazut vreodata live

AdBreak #40: panelul 2 au urcat pe scena Silviu Nedelschi (Group Creative Director, Publicis Romania) si Ruxandra Lupu (Senior Account Manager, Publicis Romania), Bogdan Gheorghiu (Creative Director, HyperActive) si Alina Gruianu (Account Manager & Head of Unit, Initiative) care au povestit cum trei agentii diferite se integreaza in aceeasi campanie de comunicare.

Militaru nici nu i-a lasat sa se aseze bine ca i-a si intrebat: "Cum va dati seama ca faceti bine ce faceti pentru Orange?”. Ii raspunde Silviu Nedelschi: "Ne dam seama exact cand se intampla chestia asta cand Thierry (n.r.: Thierry Millet, CEO Orange Romania) vine la intalnirea noastra si zambeste. Deci asta e un semn bun. Cand zambeste Thierry e de bine. Thierry nu zambeste”.

Si mai stiu cand lucrurile stau bine pentru ca intotdeauna exista niste rapoarte cu date clare care ii ajuta sa urmareasca evolutia campanei. Asa cum spune Ruxandra Lupu mai tarziu, pe parcursul serii: "In afara de aceste rapoarte cu indicatorii respectivi care sunt bine-stabiliti exista ceea ce noi urmarim in plus de la consumator. Inclusiv reactiile de pe Facebook si inclusiv reactiile de pe IQads”.

In plus, mai stii ca lucrurile ies bine atunci cand spoturile si campaniile create in Romania ajung in tari ca Armenia, Moldova, Polonia, Franta, Austria, Spania. "De cele mai multe ori spoturile sunt adaptate, dar de catre altii si produse de noi”. (Ruxandra Lupu). Si, in fiecare an "in medie pot sa fie 5-6 campanii pentru abonamente si tot la fel de multe pentru cartele” (Ruxandra Lupu).

Dupa rafala de intrebari, Militaru hotaraste sa le lase un moment de respiro oamenilor de la Publicis. Drept pentru care, Bogdan Gheorghiu este urmatorul vizat: "Noi incercam sa facem ce stim mai bine. Si-anume campanii integrate cu un pilon foarte puternic de digital”. Bogdan continua sa explice diferentele dintre o agentie clasica si una de online. "Noi consideram ca suntem o agentie de comunicare fix pe momentul actual. Nu avem echipe dedicate pentru ca nu am vrut asta”. Scopul era ca toti oamenii din HyperActive sa se familiarizeze cu contul: "De aceea toti lucreaza pe Orange”.

"Chiar daca lucrati asa de bine independent, totusi colaborati?” a fost urmatoarea intrebare a lui Militaru. Conceptul creativ poate sa vina si din alta agentie, aflam de la Bogdan Gheorghiu: "Daca vorbim despre bannere, da, s-a intamplat pana acum ... conceptul a venit de la ei (n.r.: Publicis)”. Militaru insista: exista o colaborare? Bogdan Gheorghiu: "Raspunsul este da”. Silviu Nedelschi: "Raspunsul e ca nu ne cunoastem la fata”. Ruxandra Lupu: "De altfel, ne dam destul de multe mailuri si interactionam destul de mult”, salvand ideea de colaborare.

Dar revenind la munca individuala HyperActive: "Incercam sa facem mai mult decat bannere” (Bogdan Gheorghiu). Tot el: "Plasmele interactive conectate la Internet din statiile de autobuz sunt un proiect independent realizat de noi”. Chiar daca filtrele nu sunt grozave, blacklist-ul functioneaza, clarifica el. Silviu Nedelschi adauga: "Ce-ati facut voi e super bine integrat in campania de viziune. Conceptul este 'asteptarea se schimba cu Orange'. Este o actiune foarte bine integrata in ATL”.

In ciuda discutiei aprinse din partea dreapta a scenei, Militaru nu a uitat si de a treia componenta a mixului de agentii: Initiative. Bogdan Gheorghiu: "Cu noi (n.r.: interactioneaza) la cafea pe terasa comuna”. Explicatia fiind ca cele doua agentii sunt in aceeasi cladire. Despre colaborarea cu Publicis, Alina Gruianu spunea: "De la inceput am avut o colaborare foarte buna. Lucram intr-adevar impreuna pe lucruri care sunt speciale”. La care Ruxandra Lupu adauga: "Colaborarea noastra se sudeaza prin sute de mailuri zilnice”.

Tema discutiilor se muta apoi pe schimbarea de platforma Orange. Silviu Nedelschi: "De curand chiar cu spoturile pe care le-am vazut mai devreme, a trebuit sa facem acest switch in comunicare si despre ce inseamna fiecare animal in parte”. Continua apoi cu: "A trebuit sa descriem mai clar tipologia de consum”. Ruxandra Lupu completeaza ideea care explica schimbarea Orange. "Switch-ul pe care l-a facut Orange introducand aceasta platforma a fost cumva sa ajute consumatorul sa identifice mai usor dintr-o lista pe care o primea in magazin cu tot felul de nebunii care nu spuneau nimic sa le regaseasca sub aceste simboluri. Simboluri reprezentative pentru o anumita nevoie”.

Cu un Orange care isi doreste sa-si "fidelizeze mai mult clientii incercand sa le ofere mai mult din toate” (Silviu Nedelschi), noua platforma este o schimbare care o sa dureze pe perioada nedeterminata. Cat despre cat de eficienta este comunicarea Publicis pentru Orange, Silviu a spus ca in 2010 Orange a avut 78.000 de noi abonati.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related