La AdBreak #39 s-a discutat despre tipologia ascultatorilor de radio

Sub sloganul „Spune-mi ce radio asculti, ca sa-ti spun cine esti!”, aseara a avut loc in Music Club editia cu numarul 39 AdBreak, prezentata de Ciuc Premium. Marketing managerii Radio Zu, Kiss Fm, Radio 21, Magic Fm, dar si creativi de la McCann Erickson, Graffiti BBDO si Radio Zu au fost provocati sa vorbeasca despre atitudinea de viata pe care le-o cultiva ascultatorilor, atat prin campaniile de comunicare, cat si prin continutul emisiunilor.

[IQadsTv - Talk of the Month]

Astfel, Ami Tartaleanu (Marketing Executive, Radio Zu) a exemplificat in ce moduri sunt incurajati ascultatorii Radio Zu sa fie zurlii, zapaciti, „nebuni in sensul bun al cuvantului”, Mihaela Borceanu (Marketing Manager, Radio Kiss Fm) a vorbit despre cat de carcotasi sunt ascultatorii Kiss Fm, incurajati fiind de vedetele radioului, in timp Anne-Marie Ionescu (Marketing Manager, Magic Fm) a spus ca ascultatorii Magic Fm sunt persoane linistite, trecute de 30 de ani, care savureaza altfel muzica si de aceea DJ-ii acestui post de radio „sunt placuti. Nu sunt nici haiosi, nici nazdravani, nici farsori, sunt placuti”. Mihai Gongu (Creative Director, Graffitti BBDO), care lucreaza pe brandul Magic Fm de 5 ani de zile, a facut o trecere in revista a campaniilor realizate in aceasta perioada, in functie de pozitionarile radio-ului, de la evergreen-uri la muzica de colectie si apoi la „soft music”.

Alex Macavei (Director, Radio 21)
a vorbit despre incurajarea natiunii la optimism prin cea mai recenta campanie de imagine Radio 21, „Asta e Romania”, realizata impreuna cu McCann Erickson: “Promisiunea noastra de brand, care practic se regaseste acum in AND-ul nostru, este sa aratam tuturor oamenilor partea buna a lucrurilor. O sa ne incapatanam sa convingem oamenii ca se poate si bine”. Catalin Dobre (Group Creative Director, McCann Erickson) a vorbit despre modul in care campania de comunicare a influentat continutul emisiunilor: “Cand am propus campania, era clar ca va trebui sa fie foarte bine sustinuta pentru ca altfel va dezamagi. Promisiunea din campanie trebuie respectata si partea asta grea e la DJ, care trebuie sa stea de vorba cu oamenii in fiecare zi, sa fie pozitivi, sa transmita vibe-ul acesta de optimism ascultatorilor. Noi am lansat provocarea asta pentru ei si suntem siguri ca o pot sustine”.

[IQadsTv - Debriefing]

In cadrul panelului Debriefing, Dana Bursuc (Senior Manager in Departamentul de Marketing si Comunicare de la Cosmote) a vorbit despre misiunea cartelei Frog: aceea de a creste oferind o solutie diferita de tot ce exista pe piata, in contextul in care toate ofertele disponibile sunt similare. Reprezentantii Ogilvy, Mona-Lisa Caravaniez (Managing Director Ogilvy&Mather), Cristian Simion (Group Creative Director), Calin Marcu (Copywriter), Andreea Dirzeanu (Account Director), au vorbit despre ideea strategica: „Frog schimba regulile jocului”, despre adaptarea personalitatii broscutei portocalii venite din Grecia pentru gusturile consumatorilor romani si despre ce reactii a incercat sa le starneasca romanilor componenta de ATL. Iulia Stancu (Account Director, FieldStar) a vorbit despre componentele de BTL si de online, care au generat 160 de filmulete inscrise in concursul „Vreau sa fiu star” si 5000 de fani pe Facebook. Mirela Nicula (Group Media Director, Media Investment) a vorbit despre media plan, dar si despre momentul de product placement din emisiunea Neatza cu Razvan si Dani si despre activarile online, cum ar fi cea de pe site-ul emisiunii „Romanii au talent”.

[IQadsTv - Inspiration]

In cadrul panelului de Inspriatie, Paul Ipate a vorbit despre optimism ca stil de viata, iar pentru cei care nu sunt optimisti "de la natura" ca el, a oferit un sfat: "O sa zic o chestie care nu e foarte pozitiva, dar care ne va face sa gandim mai pozitiv. Acum cateva zile un prieten a facut niste spoturi pentru a sustine copiii bolnavi de cancer. In momentul in care am vazut cele 5 spoturi, credeti-ma pe cuvant, m-am dus acasa si mi-am zis: bai, eu am probleme? Eu sunt ala stresat? Eu ma grabesc, de ce sa ma grabesc? Din cand in cand trebuie sa ne amintim ca poate fi mult mai rau. Credeti-ma, avem de ce sa ne bucuram si de ce sa fim pozitivi”.

Parteneri media ai evenimentului sunt: Q2M, 24FUN, Academia Catavencu, MONEY.ro.

AdBreak este un eveniment IQads, recomandat de Radio Guerrilla. AdBreak este singurul eveniment dedicat industriei de publicitate si marketing din Romania, care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads pe cei mai importanti profesionisti ai industriei si sa propuna spre dezbatere temele de actualitate din publicitatea romaneasca.

Despre IQads
Avand o audienta de 150.000 de unici lunar, IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea, parte din F5, compania de web a trustului Realitatea-Catavencu. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune



Related