Articole care fac referire la Andi Moisescu
25 de ani de Internetics. Cele mai bune proiecte și campanii digitale din România urcă pe scena Galei de Premiere Internetics 2025
Oxygen readuce în spațiul public o discuție esențială pentru Vodafone și Fundația Vodafone: consimțământul și dreptul de a spune NU
Cele mai bune proiecte și campanii digitale din România urcă pe scena Galei de Premiere Internetics 2024
Cea de-a 12-a ediție Jazz in the Park, un basm muzical. Jazz in the Park revine în 6-8 iunie 2025, cu Ibrahim Maalouf cap de afiș
”Nu e Nu. Oricând spui tu”. O discuție esențială adusă în prim plan de Vodafone și Fundația Vodafone
Jazzul în toate formele lui, la cea de-a 12-a ediție Jazz in the Park - noi artiști confirmați. Mix captivant de sunete și stiluri în Parcul Etnografic din Cluj-Napoca
[Marcom 2024] Marius Tudor: Din 2020 încoace ne uităm la Teleeurobingo Show cu dezastre, de la scară planetară la scară de bloc, așa că prefer să lucrez cu mai puține certitudini și să fiu mai deschis la neprevăzut
Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year
Viorica Pintilie invită publicul la concertul „The Magic of Christmas“ – luni, 11 decembrie 2023, Teatrul Apollo111
Cele mai bune agenții de digital din România, premiate pe 28 noiembrie la Gala de Premiere Internetics 2023
S-a lansat „CAN RECLAME”, podcastul care invită publicitarii să spună cât de cool (mai) e să lucrezi în publicitate
IAB MIXX Awards, singurul festival internațional de digital din România, și-a desemnat miercuri, 7 decembrie, câștigătorii celei de-a 11-a ediții
[Event Trends] Tudor Pasc: Cred că la oricare dintre evenimentele de profil din România, în ultima vreme a fost folosită sintagma de “noua realitate”
Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2022. NETFLIX – Digital Client of the Year
După succesul din 2021, TEDxCluj revine în 4 iunie 2022 în același format hibrid, cu o temă care va aduce participanți din toată România în fața “labirintului de decizii”
Jam Session Agency a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2021. Tazz by eMAG și KFC România - Digital Client of the Year
[Digital Trends] Dan Petre: Privesc tehnologia ca un enabler al creativității umane, nu ca un înlocuitor al acesteia
[Digital Trends] Anda Lazăr: Multe branduri se folosesc de media-noise, în mod pasiv, pentru awareness, ceea ce făceau și înainte și funcționa. Ca la TV
[Digital Trends] Camelia Petrescu: Observăm o nevoie crescută ca social media să fie mai mult decât un canal unde “poți să pierzi vremea”
[Digital Trends] Mihai Bonca: Majoritatea campaniilor de azi sunt “short term”, promoții, Performance sau bazate pe “media pressure”. La final nu construiesc nimic, obiectivul este legat doar de trimestrul acesta
[Digital Trends] Laurențiu Ion: Mă sperie când aud oameni de marketing care spun că ei nu vor să înțeleagă TikTok sau anumite tehnologii pe care consumatorii le folosesc masiv
[Digital Trends] Victor Bădescu: Media-noise-ul va fi din ce în ce mai puternic în viitor. WHO mai numește această pandemie și o infodemie
[Veterani in publicitate] Claudiu Dobrita: A trecut perioada de miere, de pionierat, de haiducie, s-a mai dus din nebunie, din vraja si vrajeala. A devenit o treaba mai serioasa
Primele noutăți despre GPeC SUMMIT 1-2 Noiembrie + înscrieri cu cel mai mic preț până pe 8 octombrie
Primul eveniment TEDx hibrid din România și totodată primul eveniment offline cu 1000 de participanti a avut loc pe 12 iunie, la Cluj Napoca


































