Articole care fac referire la Category Manager
„CITEȘTE ETICHETA”, mantra care transformă orice cumpărător confuz în bucătar informat. O campanie AGRICOLA x WOPA
Galbani și the Syndicate au dat startul cursei pentru cele mai spectaculoase gusturi în stil italian
Saatchi & Saatchi și 7DAYS lansează primul tool digital din România prin care îți poți afla ADN-ul muzical
De la chefi la Bucătari Necelebri: Agricola x WOPA aduc în lumina reflectoarelor vedetele casei în bucătărie
S-a lansat cea de-a 8-a ediție a OLX JOB INDEX. Peste 400 de specialiști în resurse umane au aflat trendurile de pe piața muncii, la conferința „ReSource by OLX Locuri de Muncă”
Bărbatul modern VS. stereotipuri în noua serie „Tu Definești Masculinitatea” semnată KUBIS x Dove Men+Care
Piața de servicii crește în România: Sectorul de transport domină lista de servicii căutate în platforma de anunțuri OLX
OLX România lansează cea de-a 7-a ediție a raportului ”OLX - INDEXUL Locurilor de Muncă 2022”, una dintre cele mai complexe analize privind piața muncii din România
Minio Studio a consolidat comunicarea despre Snackologie în 2022 alături de TUC, Oreo, Milka și Philadelphia
Cum să te autosabotezi și să iasă bine? Ai auzit de CriPSy Bruger? CriSPy sau CriPSy? Aceasta este întrebarea pusă de Verdino, Waio și ontheroof
Ringier România câștigă locul 2 la INMA Global Media Awards pentru cea mai bună utilizare creativă a formatelor publicitare cu campania Dove „Frumusețe fără filtre”
Brands&Bears ne prezintă noua comunicare a brandului Nutline și ne invită să savurăm produsele sale cu fiecare ocazie
Olympus România și Asociația Nature Talks lansează proiectul de educație de mediu „Meserii de viitor – natura caută al tău ajutor”
Ringier România înregistrează o îmbunătățire de peste 50% a imaginii brandului Dove prin „Frumusețe fără filtre”, prima campanie măsurată prin Brand Lift în România
300.000 de euro finanțare, mentorat, consultanță de specialitate și pregătire pentru atragerea de investiții în cadrul Black Sea ClimAccelerator, programul de accelerare pentru startup-urile green și soluții de eco-inovare
Brands & Bears inscrie un nou spot pentru semintele Nutline si ne inspira sa traim fiecare meci cu emotie
Stefanini Infinit a identificat cea mai bună oportunitate de lansare pentru noile produse Cif Disinfect & Shine
EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
Am intors clepsidra pentru MIXX AWARDS Romania 2020: o saptamana pana la deadline. Ingredientul cheie al Festi(n)valului - categoriile dedicate Influencer Marketing













![[Case Study] Brandfusion - Agricola. BRAVITO!, un nou brand de produse alimentare pentru copii](https://media.iqads.ro/2022/10/110-cover-410.jpg)


























