Président și the Syndicate au rescris rețeta salatei perfecte

Président și the Syndicate au rescris rețeta salatei perfecte

Experiențele noi sunt cele care dau gust vieții, iar satisfacția pe care o resimțim atunci când descoperim o cu totul altă formulă a fericirii este imposibil de egalat. Această nouă perspectivă asupra combinațiilor de arome reprezintă obiectivul principal pe care Président și the Syndicate l-au adus în prim-plan cu noua ediție a campaniei „Festivalul Salatelor”, o reinventare a plăcerii.

Pe baza unui insight cât se poate de relatable, campania a propus eliminarea monotoniei din rețetele tipice de salată, oferind alternative gustoase și ușor de preparat cu legume de sezon, toate desăvârșite prin adăugarea de Brânză Cremoasă Président. Campania s-a desfășurat în perioada 17 iunie – 28 iulie 2024, atât în retail-ul modern și tradițional, cât și în digital.

Pentru a sublinia compatibilitatea perfectă dintre cele două protagoniste gastronomice, the Syndicate a creat headline-ul „Salata adoră Brânza Cremoasă”, care evidențiază personalitatea și carisma produsului Président, o expresie a jovialității caracteristice consumatorilor ce vor să se abată de la regulile rețetelor comune.

Totodată, headline-ul conturează întreaga abordare a campaniei, aceea de a aduce oamenii împreună, a transmite energie pozitivă celor apropiați și a crea legături dincolo de cuvinte, prin simțuri. Mesajul îi pune în valoare pe cei care știu, la rândul lor, cel mai bine cum să aducă în lumina reflectoarelor calitățile esențiale ale celor din jur.

 

Componenta de sampling a reprezentat o manifestare a abordării pozitive a campaniei, oferind consumatorilor ocazia de a descoperi că Brânza Cremoasă Président este acea touche finale a oricărei salate.

Totodată, premiul cel mare al campaniei, o experiență la o sărbătoare a brânzeturilor din Franța, a transpus în realitate visul tuturor gurmanzilor, purtându-i într-o călătorie în țara de origine a unora dintre cele mai îndrăgite preparate din întreaga lume.

În a patra ediție a Festivalului Salatelor am dorit să oferim șansa participanților de a lua parte la o sărbătoare a brânzeturilor din Franța, pentru a simți cu adevărat spiritul brandului Président și calitatea brânzeturilor franțuzești autentice. La fel ca până acum, încurajăm oamenii să transforme salatele obișnuite într-unele extraordinare, cu combinații inedite de ingrediente, și să descopere că salata nu este o masă plictisitoare, ci una plină de savoare. Elementul-cheie este, bineînțeles, Brânza Cremoasă Président, acele cubulețe de răsfăț cu gust plin de lapte și textură fină”, spune Sorina Banu, International Cheese & Butter Category Manager Lactalis România. 

Vrem să readucem starea de bine în viețile oamenilor. De multe ori ne pierdem în cotidian și uităm de micile plăceri ale vieții. În acord cu originea franțuzească a brandului Président, noi vrem să dăm un imbold de curaj, prin care oamenii să îmbrățișeze noul și să se aventureze în lumea brânzeturilor”, adaugă Daniela Bănică, Cheese & Butter Category Marketing Manager Lactalis România.

Headline-ul vorbește de la sine, pentru că reușește să capteze emoția și apropierea, care dau tonul întregii campanii. Este genul de mesaj ce rămâne imprimat în inimile consumatorilor, care simt motivația de a-l transmite mai departe, pentru că despre asta este vorba: să știi cum să-i apreciezi pe cei din jur și să aduci în viața lor o mică, dar profundă, schimbare de abordare. Exact la fel cum Président a propus reinventarea salatei, pe care a dus-o la următorul nivel” – Lucia Bobi, Account Director the Syndicate.

M-am concentrat mult pe complementaritatea nuanțelor, care de fapt este un ecou al direcției creative a campaniei. Identitatea unui produs stă în principiile de bază ale brandului, iar specificul franțuzesc poate fi captat pornind de la trei piloni esențiali: eleganță, încredere și pasiune. Am optat pentru culori vii ce evidențiază prospețimea salatei și a conceptului campaniei”, declară și Sabina Florescu, Art Director the Syndicate. 

 

Credits:

Echipa Lactalis România:
Cristina Miclea – Marketing Director
Daniela Banică – Cheese & Butter Category Marketing Manager
Sorina Banu – International Cheese & Butter Category Manager
Rareș Grădinaru – Marketing Executive

Echipa the Syndicate:
Valentin Vernea – Client Service Director
Lucia Bobi – Account Director
Roxana Lupu – Account Executive
Florin Olingheru – Creative Director
Sabina Florescu – Art Director
Lavinia Dădârlat – Senior Copywriter
Mario Nistor – Junior Copywriter
Adrian Săvescu – DTP

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related