Articole care fac referire la ClubHouse
Evoluția obiceiurilor de consum, încrederea în surse și implicarea digitală - un nou raport Spark Foundry despre tendințele actuale în media
Tendințe în social media, streaming și creșterea încrederii în știrile TV din România: un nou raport Media Adoption prezentat de Spark Foundry
Inteligența artificială, Social Media, Streaming-ul și Comportamentele Media în România. Un nou raport New Media Adoption prezentat de Spark Foundry
[SoMe Update] Claudia Bodnar: Dacă nu citești ce îți scrie comunitatea, nu cred că poți înțelege real pentru cine faci social media
[SoMe Update] Carla Lăpușan: Brandurile au intrat într-un proces de umanizare. Social Media nu mai e doar o portavoce, ci un mediu cu și despre conversații, conexiuni și comunitate
[Marketing 2023] Alexandra Andrei: Încă există o nevoie de educare cu privire la ce înseamnă digitalul, ceea ce poate crea o falsă percepție că nu poate susține obiectivele unui business
[Marketing 2023] Corina-Maria Scheianu: Anul 2022 ne-a învățat că supraviețuiesc cei care se adaptează. Adaptabilitatea, în toate formele ei, este predicția mea pentru 2023
[Marketing 2023] Andrei Cismaru: Anii de pandemie ne-au învățat importanța unui brand bine construit, a unei comunicări coerente și a gândirii strategice, în locul heirup-urilor ocazionale
Studiu Spark Foundry: Conceptul de Metaverse a intrat pe radarul utilizatorilor de internet din România
[PR 2022] Mihaela Ganciu: O tendință care cu siguranță se va manifesta mult timp, cu un impact considerabil în 2022, va fi cea a newsjackingului
[Digital Trends] Alina Silivestru: Eu as miza pe interesul sporit al oamenilor in „actiune, nu doar vorbe” din partea brandurilor
[Cum să ieși din feed] Radu Florescu & Mihai Gongu: Atunci când lumea lor digitală se confruntă cu întreruperi tot mai numeroase, oamenii vor tinde să se deconecteze și să caute alte „spații”
[Cum să ieși din feed] Ana Militaru Șerban: Dacă nu e Clubhouse, Discord, Spotify, TikTok sau filtru VR, atunci ce e? Păi, ca-ntotdeauna E O IDEE
[Cum să ieși din feed] Simina Zidaru: Nu e ușor să înțelegi o aplicație și nici modul în care poți să fii cu adevărat relevant pe Tik-Tok, fără să pui un conținut la care oricine ar da skip
[Cum sa iesi din feed] Ivona Gal: Cea mai neobisnuita si surprinzatoare campanie a fost pe industria Pharma, unde am rulat campanii pe Pinterest si Spotify
[#DordeBunșiBine] Gabriel Coșoreanu: Am vrut să arătăm cât de bogată și diversă este România datorită preparatelor unice propuse de restaurantele din țară
Delia Corniciuc, PepsiCo: Avem avantajul unor branduri care au avut curajul să testeze la momentul potrivit și să învețe
Laurențiu Ion, PepsiCo: Ne gândim în permanență cum să punem consumatorul în centrul experiențelor de brand
Daniela Podaru, Kooperativa 2.0: De ce este important să cunoști cât mai bine un brand pentru a ajunge să comunici eficient pentru acesta
[Gen Z] Ada Antofi & Cristian Vintilă, un Gen Z și un milenial, despre asemănările și diferențele dintre ei, Cancel culture și planurile de schimbare a lumii
Digitas România și Data Intelligence Team prezintă cel de-al doilea studiu despre fenomenul Clubhouse, cu noi date și concluzii în premieră pentru România
Din pasiune pentru muzică, Pepsi România anunță o nouă cameră de conversație pe Clubhouse, unde ȋi are invitați pe Smiley și Feli
Cristian China-Birta: Influencer marketing e ca dezvoltarea personală, mulți cred că știu tot despre asta, când de fapt nu știu mai nimic
[Marcom 2021] Calin Buzea: Va fi anul inceperii re-constructiei relatiei brand – client bazate pe first party data
De ce avem nevoie de încă o rețea socială. Dezbatere despre Clubhouse, chiar pe Clubhouse. Și la radio. Și pe IQads






























