Let’s be FRIENDS on Clubhouse. Lipton Ice Tea anunță primul room din Clubul Talks under the Sun

Let’s be FRIENDS on Clubhouse. Lipton Ice Tea anunță primul room din Clubul Talks under the Sun

Poziționare de brand – Uplifting people to spend fun quality time together.

Astăzi vorbim cu „generation sunshine” sau „possibility embracers”, o generație definită, mai pragmatic, GenZ și implicit prima generație nativ digitală. Este o generație care vede tehnologia ca parte integrantă a sinelui, dar care în același timp apreciază valoarea conexiunilor autentice și a timpului de calitate petrecut cu prietenii. Ca brand ne dorim să fim alături de ei în aceste momente, să devenim un partener de dialog și totodată să le oferim conținut relevant și personalizat. Vorbim despre technology savy și digital natives care învață lucrurile altfel, prin metode creative, fun, inovatoare și engaging, precum podcasturi sau vlogguri de pe diverse platforme de social media, dintre care cel mai recent Clubhouse.

Lipton Ice Tea este mai mult decât o băutură răcoritoare, este despre conexiuni autentice, despre experiențele trăite alături de prieteni, offline sau online, și care te încarcă cu good vibes. Lipton este acel prieten bun care îți este alături, fără doar și poate. Ce fac prietenii? Sunt aproape, interacționează și vorbesc despre subiecte comune și de interes.

Cu atât mai mult în contextul actual, ne dăm întâlnire cu fanii într-un playground digital interactiv unde avem ocazia să “ne jucăm” cu multe instrumente din online.

 

Clubhouse

Audio is the king. În zilele noastre, oamenii se îndreaptă din ce în ce mai mult către difuzoare smart cu vocea activată, audiobook-uri, podcasturi și acum Clubhouse, această aplicație a conversațiilor audio care a fost descărcată de peste 10 milioane de ori la nivel global, din momentul lansării.

Clubhouse este cea mai recentă aplicație mobilă, definită ca cel mai exclusivist club din oraș, bazată pe “camere” (rooms) create pe diverse subiecte pentru comunități; vorbim despre un nou spațiu virtual – a real time audio environment (un mediu real time bazat pe audio) în care oamenii se pot întâlni pentru a găzdui, asculta și, în unele cazuri, participa în conversațiile din aplicație. În momentul în care o persoană intră pe Clubhouse, îi este prezentată o listă de camere, precum și o listă cu cei prezenți. Cel mai probabil, contextul pandemiei a accelerat creșterea acestei platforme pentru că a oferit oamenilor o nouă posibilitate de a se conecta și pare că toată lumea este înnebunită după ea. Clubhouse pare a fi un mix interesant între LinkedIn, Facebook și Skype, dar lipsit de algoritmii care pot deveni iritanți uneori pentru utilizatori.

Lipton Ice Tea devine astfel un facilitator de conversații pe diverse teme, aducându-le celor prezenți în aplicație noi perspective, oportunități de discuție și speakeri diverși: mai mult spațiu de gândire, posibilitatea de a se conecta, de a-și spune părerea și de a-și împărtăși opiniile despre interesele comune.

 

Let’s be FRIENDS

Așa sună prima cameră de discuții pe Clubhouse powered by Lipton Ice Tea, locul în care se va pune în scenă ideea de prietenie - You & Your Tribe fiind una dintre valorile brandului și focusul principal al acestuia. Lipton dă startul unor conversații sub conceptul umbrelă Talks under the Sun în care își propune să aducă împreună oameni și teme de interes. Brandul devine astfel unul dintre primele din România care lansează un Club și camere de discuții pe Clubhouse, într-un moment în care aplicația este foarte fresh și oferă acel sentiment de a fi parte dintr-un cerc restrâns (dat fiind mecanismul Clubhouse ce are la bază invitații nominale care pot fi împărtășite cu prietenii, declanșând această isterie de Fomo – fear of missing out) de discuție bazat pe ideea de dezbatere calitativă cu participanți ce împărtășesc valori și priorități comune. Prin intermediul speakerilor și invitaților aleși să modereze camerele avem posibilitatea de a construi pe Clubhouse o comunitate care să rezoneze cu afinitățile de brand pentru că, dincolo de utilizatorii Clubhouse, aceștia își pot invita comunitățile proprii din alte canale să ia parte la discuție. Prin urmare, aderarea la conversație este cât se poate de naturală și autentică, ceea ce o face foarte valoroasă pentru cei prezenți în cameră. În plus, este foarte cool sistemul în care poți sta confortabil pe modul “silent in your corner” până te obișnuiești cu flow-ul discuției și în momentul în care ești pregătit, poți ridica mâna și interveni la momentul potrivit.

Primul “room” powered by Lipton Ice Tea se întâmplă joi, 15 aprilie, începând cu orele 20.00, având-o ca moderator pe Sabina Cornovac (content creator), alături de doi invitați speciali: Robert Katai (podcaster și content marketing strategist) și Mih Lovin (antreprenor industrii creative). Timp de o oră, brandul dă play la o conversație pornind de la un flux de idei, experiențe și povești autentice alături de cei trei, precum și o sesiune de Q&A la final în care cei prezenți vor avea ocazia să “urce pe scenă” și să adreseze întrebări.

Discuția va începe de la ideea de prieten și vor fi abordate diverse situații sau exemple pentru a construi un chat interesant despre acest topic. În plus, se va pune în discuție impactul pandemiei în cadrul relațiilor de prietenie, care au fost efectele: depărtare sau apropiere și cum se întrețin relațiile de la distanță, online sau la telefon. Cu un social media mai puternic ca niciodată în care putem să devenim prieteni printr-un like, ne putem arăta aprecierea și recunoașterea cu un share pe story sau putem să stăm ore întregi la discuții pe Whatsapp, va fi important de văzut cum ne-am adaptat interacțiunile umane la interacțiunile digitale și la noul context.

 

What is next?

Lipton își propune să interacționeze astfel cu comunitățile pe subiecte care sunt de interes pentru ei, aducându-i astfel mai aproape de universul brandului. Acest tip de engagement și de conexiune cu un brand sunt probabil mult mai valoroase decât cele din alte medii sociale, prin urmare, suntem bucuroși că suntem aici și avem această oportunitate. În plus, în contextul unic și fără precedent în care ne aflăm, club-urile și evenimentele organizate pe Clubhouse o să câștige teritoriu, oferind o alternativă la zoom-fatigue (oboseala generată de zoom calls/meeting)

Lipton Icea Tea pregătește o serie de surprize, așa că lansăm invitația de a rămâne aproape de brand pentru mai multe informații pe canalele de social media: Instagram și Facebook.

 

Echipele implicate:

PepsiCo:

Veronica Păniță – Sr. Brand Manager Lipton
Delia Corniciuc – Sr. Marketing Manager Beverages
Laurențiu Ion – Sr. Media and Digital Manager Beverages, East Balkans, Baltics & Israel
Oana Andone – Jr. Media and Digital Manager Beverages
Irina Pietroc – Jr. Brand Manager Lipton

 

L2:

Daian Man – Creative Mastermind
Alexandra Iordache - Creative Wizard
Diana Căliman - Social Media Manager
Valentin Dragomir - Art Director & Motion Designer
Robert Obert - Art Director & Urban Artist
Cristian Petrescu - Graphic Designer
Codin Orășeanu - Sr. Project Manager
Adriana Bogdan - Client Service Director
Ioana Ceapă - Managing Partner L2 & Partner Squad.influencers
Mih Lovin - Creative Partner L2, Squad.influencers, :PGM! & Creative VR

 

SQUAD.influencers:

Geanina Rădulescu - Influential Marketing Director
Alexandra Păun - Partner L2, Squad.influencers, :PGM! & Creative VR

 

OMD:

Razvan Meirosu: Media Director
Mihnea Pretorian: Digital Director
Dana Constantin: Digital Manager
Sebastian Stroescu: Digital Executive
Maria Alexandra Nita: Senior Media Manager
Irene Derasadurian: Media Manager
Cristiana Gherghelescu: Media Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Branded


Related