Articole care fac referire la Free Communication
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Free Communication
[PR 2022] Alexandra Diniță: Dacă aș putea, aș înlocui în vocabularul industriei termenul ăsta, “consumatorii”. Mi se pare depășit pentru lumea de azi, depersonalizant
A IV-a ediție a PR Arena. Competiția pentru studenți lansată de GWPR și FJSC s-a extins și în Republica Moldova
Ciprian Maxim și StayHomeBeats: M-am gândit să demonstrez că activitățile “de zi cu zi” pot fi distractive și poți face muzică din orice
[Obsesii part-time] Alexandra Dinita: N-am fost niciodata o delicata, forta ma atrage mult mai mult, in toate formele ei
[CSR in Romania] Razvan Nastase (Free Communication): Cand se liciteaza in fiecare an pentru proiecte noi, te intrebi ce impact real exista si ce valoare mai are consecventa unei directii CSR
[Publicitatea pe blog] Daniel Amzar si Radu Bucur (Free Communication): Avantajul major este plasarea "reclamei" intr-un context uman
[Brand romanesc] Dana Pocarascu (Sanofi Romania): Campaniile recente Dicarbocalm pun accent pe provocarile stilului de viata modern care pot contribui semnificativ la aparitia simptomelor de hiperaciditate
[Brand romanesc] Andreea Stan (Sanofi Romania): Valoarea vanzarilor generate de brandul Antinevralgic la nivelul anului 2014 a fost de circa 44 milioane RON
Spaghetti western in sala de sedinte, comedie la picnicurile din curte, Free Communication peste tot
Free Communication a aderat la PRGN – Public Relations Global Network, fiind selectata ca si reprezentant unic in Romania
Fructele si legumele, protagonistii celei de-a treia editii a programului Selgros - "Sanatatea incepe din farfurie"
Niciodata prea racita pentru o surpriza frumoasa – noua campanie Modafen® adresata publicului feminin
[Digitalul in PR] Razvan Nastase (Free Communication): Per ansamblu, industria este neuniform pregatita, pentru ca uneori conversatia este oarba si surda










































