Reteaua de farmacii DONA demareaza un proces complex de rebranding

Reteaua de farmacii DONA demareaza un proces complex de rebranding

Reteaua de farmacii DONA a inceput anul acesta un proces de rebranding care include un nou slogan si o noua identitate vizuala, dar si reamenajarea si redecorarea farmaciilor, informeaza un comunicat din partea Free Communication. Free Comunications este agentia care se va ocupa de activitatea de PR si BTL pentru DONA, Publicis semneaza campaniile de comunicare, iar Optimedia asigura suportul media necesar comunicarii schimbarilor.

Campania care comunica noul slogan DONA – „O farmacie cum toate ar trebui sa fie” – vine sa sprijine planurile de extindere a lantului de farmacii. Reteaua isi propune sa ajunga la un numar de 300 de farmacii pana la finalul anului 2016 si sa investeasca, pe parcursul a 4-5 ani, 15 milioane de euro in procesul de rebranding. DONA a inaugurat deja prima farmacie cu design nou – DONA Liviu Rebreanu – urmand ca pana la sfarsitul anului peste 50 de farmacii din Bucuresti si din tara ale retelei sa fie renovate. In momentul de fata, lantul de farmacii se situeaza in top 3 cele mai mari retele de farmacii din Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Related