Canopy aniversează 7 ani cu o cifră de afaceri în creștere cu 41% față de anul trecut

Canopy aniversează 7 ani cu o cifră de afaceri în creștere cu 41% față de anul trecut

Canopy, cea mai mare agenție de performance marketing din România, a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 2.655.000 euro, cu o creștere de 41% față de anul precedent. Bugetele administrate de Canopy în anul 2022 pentru campaniile de Google Ads, Facebook Ads și alte platforme precum TikTok, LinkedIn sau Pinterest au crescut de la 17 milioane de euro în 2021, la peste 20 milioane de euro în 2022. 

În anul 2022, Canopy și-a extins portofoliul de clienți, iar strategiile și campaniile de performance marketing dezvoltate și implementate de agenție au fost recunoscute printr-o serie de premii și nominalizări.  

„2022 a fost cel mai bun an al Canopy de până acum și a validat încă o dată ceea ce credem și ceea ce spunem încă din prima zi: Canopy e despre înălțimi. Sunt recunoscător colegilor din management pentru dedicarea către viziunea și valorile Canopy și întregii echipe de profesioniști pentru că a reușit să se autodepășească în fiecare zi. 2023 va fi un an greu, caracterizat mai ales de incertitudine, dar am foarte mare încredere că putem face față tuturor provocărilor și, mai ales, că ne vom menține statutul de lider în industrie prin rezultatele generate clienților noștri.”, declară Cristian Ignat, fondator Canopy.

„În 2022, echipa noastră de profesioniști a gestionat cele mai mari bugete de performance de până acum: peste 20 de milioane de EUR au adus clienților milioane de tranzacții. Am recrutat și recrutăm constant oameni buni, aliniați valorilor noastre, așa că echipa noastră a crescut până la 40 specialiști în anul ce a trecut.”, completează Ivona Gal, CEO Canopy.

Cel de-al șaptelea an pentru Canopy a reprezentat un de consolidare a brandului și extindere către piețe noi, pe plan internațional.

„Anul trecut, într-o perioadă cu provocări economice majore, am reușit să obținem rezultate financare foarte bune prin gestionarea cu atenție a bugetelor clienților noștri, prin eficientizarea operațiunilor și prin menținerea unui model de business solid păstrând un echilibru sănătos între calitate și costuri. Ne-am străduit să limităm creșterea fee-urilor într-o perioadă cu inflație ridicată, dovedind astfel că suntem o companie responsabilă și orientată spre clienți. Suntem mândri de ceea ce am realizat și continuăm să ne concentrăm pe a livra valoare pentru clienții noștri și de acum înainte", menționează Ana Roantă, COO Canopy.

Agenția de performance marketing a identificat o serie de tendințe care vor domina contextul digital în anul 2023, de la automatizare și shopping omnichannel, până la conținut video, USG și Inteligență Artificială. 

Canopy observă faptul că Facebook, Instagram și Google, canalele convenționale de promovare rămân în preferințele clienților, iar celelate platforme online, TikTok, Spotify, LinkedIn, Snapchat, Yahoo, Bing și Waze cresc în notorietate. Printre tendințele anului 2023 în digital marketing se numără: strategiile bazate pe inteligență artificială și machine learning, shoppingul omnichannel, conținutul video, tehnologiile AI și cloud. 

Economia rețelelor sociale se extinde, ceea ce înseamnă că unul dintre obiectivele acestora va fi să-i îndemne pe utilizatori să cheltuiască sau să facă bani din online, fie că este vorba despre monetizarea conținutului, cumpărături direct din platforme sau campanii paid. În acest sens, inteligența artificială (AI) va înlocui multe dintre procesele repetitive care se realizează în prezent pentru a prelucra date despre utilizatori.

Pentru anul 2023 se remarcă o nevoie de migrare în masă către strategii data-driven, care planifică și acționează în funcție de date concrete, palpabile, nu pe intuiție. Astfel, rămân în focus trecerea la Google Analystics 4, protecția datelor personale cu ajutorul instrumentelor Privacy Controls, Consent Mode și Enhanced Conversions.

Canopy Academy a pregătit 3000 de persoane prin cursurile de marketing online și podcastul „Marketing (de) la înălțime” este aliniat la cele mai noi trenduri din industrie.

Expertiza echipei Canopy se consolidează constant prin pregătire continuă, în timp real cu evoluția tehnică a marketingului digital. În 2022, agenția a primit o serie de certificări ca urmare a absolvirii unor programe și cursuri specializate: Digital Champions, Google Analytics 4, Tech Evolution Agency Program, Facebook Certified Partner, YouTube Champions.

Am rămas fideli crezului nostru și am investit în educație în zona marketingul digital atât în echipă, cât și în afara ei, prin Canopy Academy. Noutatea anului precedent este podcastul „Marketing (de) la înălțime” pentru care lansăm un episod lunar și în cadrul căruia purtăm discuții cu specialiști din marketing pentru a identifica cele mai bune practici în digital și pentru a sprijini antreprenorii, managerii de marketing dau specialiștii în marketing să ia cele mai bune decizii de scalare a businessurilor.”, menționează Ivona Gal, CEO Canopy.

Pilonul educației este foarte stabil în cultura oganizațională a Canopy. O parte importantă din activitatea agenției este reprezentată de Canopy Academy, un program de training adresat tuturor celor care își doresc să aprofundeze cunoștințele despre marketingul digital. Prin acest program, în 2022, Canopy a pregătit peste 3000 de persoane. 

Adiacent, Canopy susține cursuri și seminarii pentru studenți în cadrul facultăților din Iași și Cluj-Napoca, București și a susținut cursuri de marketing online la Bucharest International School of Management.  

Canopy este una dintre cele mai mari agenții de performance marketing din România. În cei șase ani de existență, Canopy a contribuit semnificativ la dezvoltarea pieței de marketing online din România, prin programe de internship și educare.

Canopy a fost una dintre primele 10 agenții din Europa care au derulat campanii Huawei Ads. Portofoliul de clienți Canopy include branduri precum Yves Rocher, Enel, eToro,Casa Timiș, Jerry’s Pizza, Druid, Clinica Eliade, PIATRAONLINE, BestValue, Impact Hub, Provident, Publi24, Seven și Asociația Salvează o Inimă.

În anul 2022, echipa de 40 de specialiști a gestionat bugete de publicitate în valoare de 20 milioane de euro și a creat peste 300 de animații video de complexitate 2D și 3D. Agenția a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 2.6 milioane de euro, în creștere cu 41% față de anul 2021.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related