[Noii publicitari] Mihaela Dinu (Kubis Interactive): Am citit cartea lui Trâncă prin anul doi de facultate și îmi amintesc că o pasam cu colegii, de la unul la altul

[Noii publicitari] Mihaela Dinu (Kubis Interactive): Am citit cartea lui Trâncă prin anul doi de facultate și îmi amintesc că o pasam cu colegii, de la unul la altul

Mihaela Dinu este junior copywriter la Kubis Interactive și a știut că vrea să lucreze în publicitate încă de prin liceu. Industria asta a fost mereu acolo pentru ea, între jurnalism și radio. Până când a decis să facă Școala ADC, iar apoi lucrurile s-au cristalizat. După ce a absolvit-o, a făcut un internship în Creație, la FCB, care apoi s-a transformat în job full -time. Digitalul a atras-o însă, așa că a lăsat BTL-ul în urmă, și iată-ne ajunși în zilele noastre. 

 Aici am învățat digital de la zero și m-am îndrăgostit total de zona asta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune



Related