[Noii publicitari] Mihaela Dinu (Kubis Interactive): Am citit cartea lui Trâncă prin anul doi de facultate și îmi amintesc că o pasam cu colegii, de la unul la altul

[Noii publicitari] Mihaela Dinu (Kubis Interactive): Am citit cartea lui Trâncă prin anul doi de facultate și îmi amintesc că o pasam cu colegii, de la unul la altul

Mihaela Dinu este junior copywriter la Kubis Interactive și a știut că vrea să lucreze în publicitate încă de prin liceu. Industria asta a fost mereu acolo pentru ea, între jurnalism și radio. Până când a decis să facă Școala ADC, iar apoi lucrurile s-au cristalizat. După ce a absolvit-o, a făcut un internship în Creație, la FCB, care apoi s-a transformat în job full -time. Digitalul a atras-o însă, așa că a lăsat BTL-ul în urmă, și iată-ne ajunși în zilele noastre. 

 Aici am învățat digital de la zero și m-am îndrăgostit total de zona asta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related