Grey semneaza prima campanie integrata pentru Romtelecom Business Solutions

Grey a lansat prima campanie integrata pentru Romtelecom Business Solutions. Campania se desfasoara in perioada 15 octombrie 2008 - 15 decembrie 2008 iar mediile de comunicare alese sunt TV, presa, OOH, POSM, internet si radio.

Prin aceasta campanie, Romtelecom promoveaza noile abonamente Romtelecom Voce Business: tarif unic fix catre fix cu 2,7 centi (indiferent de ora, distanta sau retea), 6 luni gratuite pentru abonamentul fix-mobil si convorbiri internationale nelimitate, detasandu-se de perceptia generala conform careia segmentul Business presupune o comunicare anosta si impersonala. Totodata strategia noii campanii este de a pozitiona Romtelecom Business Solution ca "Business Insider" care se concentreaza asupra "afacerii tale" ca un bun cunoscator al nevoilor acesteia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related