Starlink Group si-a creat departament de BTL

Incepand cu luna august 2007, Starlink Group, parte a retelei internationale Publicis, isi largeste plaja de servicii, creandu si propriul departament de BTL.

"Departamentul de BTL a aparut din dorinta de a completa oferta de servicii a grupului pentru clientii sai. Starlink Group realizeaza campanii integrate de communication planning, cercetare, strategie de brand, creatie, productie publicitara, shopper marketing, relatii publice si BTL", a declarat Marcel Straut, Managing Partner Starlink Group.
"Ne dorim ca interactiunile noastre cu targetul clientilor pe care ii reprezentam sa fie mai mult decat concepte, promotii, lansari... sa fie o emblema a creativitatii, a spiritului si entuziasmului echipei. Cred ca succesul unui departament consta nu atat in numarul de angajati, cat in dorinta lor de a face "lucruri", nu job-uri. E ca si cum mereu fiecare incearca sa creeze o opera de arta, care sa-i fie draga si de care sa fie mandru. Pe termen mediu, noul departament isi propune sa iasa in evidenta prin concepte creative si implementari de exceptie, iar pe termen lung, odata cu realizarile sale, doreste sa fie un punct de referinta pentru clienti si pentru celelalte agentii de publicitate", a declarat Luciana Zamfirescu, Business Development Director.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related