Lidl România lansează Pet Brother: primul serial online dedicat animalelor de companie

Lidl România lansează Pet Brother: primul serial online dedicat animalelor de companie

Lidl și Geometry lansează o serie de video-uri ce prezintă momente din viața animalelor de companie ale unor cunoscuți influenceri și vedete: Sebastian Coțofană și motanul Sărsailă, Marian, Georgiana Ionescu și cățelușa lor, Sasha, Andrei Aradits și motanul Obama, Raul Gheba și câinele Ozzi, Cristian Șimonca, Diana Enciu și pisica Pisini, Laura Cosoi și cățelușa Luna.  Sub denumirea Pet Brother, în fiecare săptămână un nou episod va fi încărcat pe contul Youtube Lidl România și pe platforma surprize.lidl.ro/orlando-coshida.

Primul episod a fost lansat pe 22 iulie și îi are protagoniști pe Sărsailă, motanul „prezentator”, singurul motan cu o emisiune pe YT și cu aproape 15.000 de urmăritori pe Instagram, și pe Sebastian Coțofană.

Episodul a atins peste 570.000 de views în decurs de o săptămână de la lansare.

Al doilea episod a fost lansat pe 29 iulie și a dezvăluit secrete din familia Ioneștilor, Marian și Georgiana Ionescu, văzute prin ochii cățelușei lor, Sasha. 

Fiecare execuție are în centrul său animalul de companie și reflectă diferite ipostaze în care acesta își vede stăpânul: când crede că nu îl vede nimeni, când nu se cenzurează, când nu are musafiri, când este doar el, în mediul său natural. Relația pe care stăpânul o dezvoltă cu animalul său de companie este unică, intimă, iar aceasta apropiere este relatată cu accente de umor și un tone of voice cald și prietenos.

Sunt drăguțe, vesele și răsfățate și știm cu toții că animalele de companie devin parte din familie. Ne ajută să nu ne simțim singuri, să avem o stare psihică mai bună, ne amuză și, de aceea, ajungem să le construim o personalitate a lor.

Prin această primă campanie dedicată brandurilor proprii Orlando și Coshida, Lidl vine astfel și mai aproape de publicul iubitor de animale de companie, punându-le la dispoziție un sortiment extins de hrană pentru animale, de la entry level food la premium quality, de la mâncare uscată, la mâncare umedă & recompense, la un excelent raport calitate-preț.

 

Adevărul e că pe net și, în general, în public, afișăm cu toții o versiune cosmetizată a identității noastre. Ne comportam așa cum vrem să fim văzuți de către alți oameni. În schimb, animalul nostru de companie are o perspectivă mult mai interesantă: ne știe absolut toate tabieturile, intimitățile și micile noastre ciudățenii, pe care le vede așa cum nu le vede nimeni. Perfect. Pet Brother e un exercițiu de a arăta viața influencerilor așa cum nu a mai fost postată pe net. Aflăm de la animalele lor, fără filtru, cine sunt când nu îi vede nimeni” a declarat Ioana Ichim (Copywriter Geometry).

 

Prima noastră campanie pentru clientul Lidl a fost una ampla, lucrată în detaliu cu o echipă creativă și strategică super dedicată și s-a desfășurat pe o perioada de 6 luni. Este o campanie care nu a suferit prea multe modificări din stadiul de pitch,  iar acest lucru ne arată că cei din echipa Lidl au știut exact ce anume vor să comunice și, mai ales, cum și au îndrăgit ideea noastră de la prima vedere. Și nici nu e greu să îndrăgești un proiect în care se lucrează cu animăluțe. Au fost multe momente simpatice de pe platoul de filmare, dar și provocări cu filmări la distanță, însă rezultatul este unul de care atât noi cât și clientul suntem  încântați: am reușit să surprindem acea complicitate unică între stăpân și animalul său de companie” a declarat Manuela Fulga (Account Director Geometry).

 

Este prima dată când comunicăm produsele noastre marcă proprie pentru animalele de companie și ne-am dorit să o facem într-un mod surprinzător, așa cum ne-am obișnuit clienții.  Suntem atenți și prezenți în toate mediile de comunicare, astfel că si de această dată avem în mixul media toate componentele unei campanii integrate. Seria de episoade online cu animăluțe celebre și cu stăpânii lor la fel de celebri este însă componenta inedita a campaniei, nu doar pentru că este ceva nou pe piața locală, ci și pentru că filmatul cu animale, zile la rând, este foarte frumos, însă și foarte provocator.”, a declarat Oana Radu (Marketing Director Lidl Romania).

 

Pet Brother face parte din prima campanie de comunicare 360 pentru brandurile proprii Lidl,  Orlando și Coshida.  “Animalul tău de companie te vede așa cum nu te vede nimeni. Perfect.” este mesajul și headline-ul campaniei și este susținut de un spot TV de 30’’ și o serie de execuții în digital și ATL:

Echipa Lidl: Oana Radu - Marketing Director, Mihai Cazacu - Advertising Manager, Alice Tomescu - Marketing Specialist, Kati Sandu -  Senior Marketing Specialist, Ilinca Bantas - Digital Marketing Specialist, Raluca Nistor - Social Media Specialist.
Echipa Geometry care a lucrat la acest proiect: Bogdan Teodorescu (Creative Director), Ioana Ichim (Copywriter), Bogdan Dinu (Art Director) Stefan Matei (DTP), Alina Buzatu (Strategy Director), Georgiana Nica (Junior Strategic Planner), Manuela Fulga (Account Director), Mina Ionescu – (Head of Digital), Simona Chiritoiu (Traffic Manager).
Credits TVC: Studio Set
Credits Online videos: Bread Contenty

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related