Resigilatele de la eMAG, o campanie made in GMP

eMAG si GMP propun o alternativa cumparatorilor de produse IT&C cu buget restrans si lanseaza o campanie de promovare a "resigilatelor". O campanie cu si de Fane, Stefan Vasilachi.

Foarte populare in vestul Europei, dar privite sceptic in Romania, produsele resigilate sunt acelea care fie au ambalajul original deteriorat, fie au fost expuse in showroom, fie au mici si insesizabile disfunctionalitati, cum ar fi un pixel mort. Toate aceste produse sunt testate, aduse intr-un ambalaj proaspat si "resigilate" de eMag. Rezultatul este un produs nou la pret de second hand. Pentru a promova noua categorie de produse pe care o lanseaza eMAG, GMP a realizat o campanie ce cuprinde componente video (Hot dog, Laptop, Monitor), print si online.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related