Articole care fac referire la La Motoare
[De la IQads] Costin Radu: „Intens” este cuvântul care descrie cel mai bine experiența acelor ani. Am făcut multe lucruri bune în acea perioadă, am și greșit foarte mult
[De la IQads] Alina Galeriu: Jonglam cu rolul de studenta care se ducea la seminarul de dimineata, ca apoi sa alerge la o conferinta de presa si sa ia in primire rolul de la jurnalist
[De la IQads] Mirabela Manea: O bună perioadă de timp am fost cel mai tânăr angajat din biroul IQads. Era foarte glam să lucrezi în publicitate pe atunci
[Dupa 10 ani] Alina Galeriu: Trebuie sa fim prezenti in conversatie, altfel murim. O goana nebuna dupa a fi vazut, care afecteaza calitatea continutului livrat
[După 10 ani] Costin Radu: Cultura pentru frumos & funcțional și abilitatea de a le crea nu au legătură cu generarea ideii
[Twitter. Ultimii mohicani] Ionuț Bunescu: Twitter-ul românesc era ca o mare familie, acum mă amuz când îmi aduc aminte că ne spuneam bună dimineața, aproape zilnic
[Un brand pentru București] Bogdan Răileanu: Mă gândisem la un logo simplu cu BUCUREȘTI pe care să pun o muscă mare, frumoasă
[Un brand pentru Bucuresti] Raluca Feher: Cel mai putin este o metropola. Cel mai mult este un sat dintr-un univers distopic, o constructie de MadMax crescut stramb
ADfel face zece ani: singurul eveniment de branded entertainment din Romania revine intre 21 si 27 septembrie, la Fabrica
Peste 70 de idei de publicitate neconventionala au fost implementate la cea de-a cincea editie ADfel














