Creative Hacks by Mirinda. Acolo unde Gen Z se întâlnesc, învață și creează

Creative Hacks by Mirinda. Acolo unde Gen Z se întâlnesc, învață și creează

Ce vrea, cine este, la ce visează această Generație Z, care dă toată lumea peste cap? Ce caută acești Z, în continua lor explorare? Anul acesta am vorbit mult despre Gen Z: cu creativi, oameni de marketing, directori de companii, ONG-iști. Am vorbit, bineînțeles, cu membrii de seamă ai acestei generații. Și una dintre cele mai de seamă concluzii e aceasta: Z vor să se exprime în mod liber și autentic. Ei sunt într-o continuă descoperire de metode noi și surprinzătoare de expresie. Cum ai putea să te întâlnești cu ei, ca brand? Oferindu-le spațiu de desfășurare. Creative Hacks by Mirinda e un astfel de spațiu de creație și expresie. A fost creat pentru a inspira creativitatea Gen Z, oferindu-i o platformă de exprimare și vizibilitate. De la graphic design & art direction, ilustratii digitale & tranzitii video sau chiar 3D art, Creative Hacks oferă mentorat creativ, educarea prin tutoriale și cursuri în real life, descoperind astfel talente noi și dându-le expunerea de care au nevoie. 

 

O întâlnire reală cu Gen Z

Poți să înțelegi viitorul dacă asculți - cu atenție și curiozitate - noile generații. Provocarea actuală a brandurilor nu este numai aceea de a asculta dorințele și nevoile Generației Z - dar și de a se întâlni cu membrii ei. Iar atunci când se întâmplă asta, întâlnirea trebuie să fie reală. Pentru că cei din Gen Z au un radar special care detectează superficialitatea. 

Prin proiectele și inovațiile digitale de până acum, Mirinda s-a dovedit a fi un brand care înțelege foarte bine necesitatea unei conexiuni reale cu targetul său. Campaniile brandului pornesc de la dorința de a înțelege consumatorul, în primul rând. Și apoi, prin tot felul de soluții mai puțin intuitive, oferă experiențe cu adevărat valoroase, care să răspund nevoilor și  stabilească o interacțiune autentică și reală cu consumatorii. 

În 2021, Mirinda caută noile generațiile de consumatori acolo unde își petrec cel mai mult timp – platformele digitale, și creează spații noi de întâlnire cu ei, ducând lucrurile la nivelul următor prin platforma globală „Make the world go Aaaa!”.

Creative Hacks by Mirinda vine cu un boost de inspirație printr-o serie de tutoriale, materiale online și workshopuri, cu sfaturi și mentorat de la influenceri ca Alex Trif, Tammy, Illustrescu & Eurosadboy.

„În 2021 Mirinda și-a asumat rolul și responsabilitatea de a fi un creativity enabler pentru targetul său, construind sub platforma globală ‚Make the world go Aaaa!’. Prin urmare, conceptul local Creative Hacks a luat naștere cât se poate de natural, contribuind la obiectivul nostru de a crea interacțiuni autentice cu consumatorii, prin care să le putem oferi experiențe relevante și cu adevarăt valoroase pentru ei. 

Vorbim cu Gen Z, o generație like no other, plină de oameni talentați și curajoși în căutare de resurse pentru a-și hrăni skillurile și pasiunile, astfel că ne-am bucurat să putem da brandului un rol cât se poate de real în viețile lor, care să le îmbogățească și să le susțină dezvoltarea creativă”, spune Raluca Deaconu, Brand Manager CSD Flavors, Energy & Non-carbonated beverages, PepsiCo

 

Învățare creativă, creații colective

Platforma Creative Hacks e un concept umbrelă care are în centru menirea de creative learning. O serie de activități digitale și offline se desfășoară în cadrul ei, cu scopul de a susține dezvoltarea creativă a Gen Z. 

Timp de 8 weekenduri de workshops offline, 80 de membri Gen Z au șansa  învețe de la influencerii creatori de conținut pe care îi admiră. De la Digital illustration, Graphic Design & art direction, la 3D art, video transitions, participanții descoperă, alături de tutorii lor, moduri noi de exprimare și de a crea conținut valoros. 

Tammy, Trif, Illustrescu, Eurosadboy sunt cei care îi ghidează pe Gen Z printre secretele noilor procese creative. Sesiunile de învățare se desfășoară în regim de co-creation: cursanții învață de la tutori & unii de la ceilalți și creează împreună lucrări spectaculoase.

 „Prin intermediul workshopurilor am aflat foarte multe tips and tricks care au fost bine explicate si de asemenea le-am si aplicat in cadrul celor doua zile prin intermediul anumitor joculete si de asemenea in momentul inceperii crearii NFT-ului. Pe langa aceste tool-uri, mi-am dorit foarte mult sa cunosc oameni, sa fac conexiuni si schimb de experiente artistice. Toti cei prezenti sunt artisti minunati, fiecare cu o poveste unica si am fost foarte fericita sa am ocazia sa invat si sa lucrez alaturi de ei.”, povestește Andreea Vaju, Participant  

Pentru cei care nu au șansa de a participa live la astfel de sesiuni, pe canalul de YT Mirinda sunt postate o serie de Youtube tutorials de la cei patru tutori Creative Hacks. 

Participanții și tutorii duc mai departe experiența de învățare la Creative Talks, prin primul show de IG cu durata de 30 min prezentat de Mimi. Discuțiile vor avea ca temă tips & tricks despre cum să ai succes în domeniu și informații prețioase pentru starting artists.

Tot în cadrul acestei campanii, Mirinda a lansat prima colecție de NFTs (Non-Fungible Tokens) cu tema „Creative New World”, alături de artiști români, care este o premieră în România. Cele mai spectaculoase lucrări ale participanților la workshops vor fi puse spre vânzare pe Rarible, iar câștigurile din licitarea asupra lucrărilor vor merge direct la creatori. Cele mai bune lucrări realizate în urma workshop-urilor vor fi văzute în cadrul unei expoziții finale, în București. 

„Ne gândim în permanență cum să punem consumatorul în centrul experiențelor de brand. Iar campania Mirinda, Creative Hacks, duce această misiune la următorul nivel și propune o întâlnire reală cu audiența, accesând teritorii noi dincolo de canalele și tacticile digitale care au consacrat brandul în ultimii trei ani. ”, spune Laurențiu Ion, Head of Media and Total Connections Planning PO1, PepsiCo

Până acum, rezultatele au fost spectaculoase: campania a atins o audiență de 3,5 milioane de consumatori, cu un engagement de 1,7 milioane. După prima sesiune de workshopuri, au fost înscrise 134 de opere, au fost selectați 40 de participanți, iar interesul/entuziasmul participantilor + tutors s-a vazut prin cele peste 500 de stories pe care le-au postat. Lucrările și efervescența Creative Hacks au arătat că Gen Z este o generație extrem de creativă & curajoasă, determinată  își găsească propria cale,  își trăiască viață autentic și își câștige existența făcând ceea ce-i place. 

 

Echipa

PepsiCo România
Delia Corniciuc – Senior Marketing Manager Beverages
Raluca Deaconu - Brand Manager CSD Flavors, ED & NCB
Ana Dinu - Junior Brand Manager CSD Flavors, ED & NCB
Monica Lungeanu - Marketing Specialist 
Oana Andone - Jr. Digital & Media Manager Beverages
Laurențiu Ion - Head of Media and Total Connections Planning PO1, PepsiCo

L2.agency
Daian Man - Creative Mastermind
Robert Lazăr - Art Director, AR & Motion Designer
Valentin Dragomir – Motion Designer
Cristi Petrescu - Graphic Designer
Mihai Berbec – Copywriter
Alexandra Iordache – Creative Wizard
Diana Căliman - Social Media Manager
Gina Fîrte - Project Manager
Adriana Bogdan - Client Service Director
Ioana Ceapă - Managing Partner L2, Partner SQUAD.Influencers
Mih Lovin - Creative Partner L2.agency, SQUAD.influencers, Creative VR, :PGM!

Propaganda Creative
Cătălin Manciuc – Group Creative Director
Alexandra Manoilă – Senior Copywriter
Adrian Marciu – Art Director
Marcela Moldovan – AV Director
Bogdan Ivașcu – Group Account Director
Andreea Racoceanu – Account Manager
Ruxandra Custură – Account Executive

 Iustin Surpănelu – Regizor

SQUAD.influencers
Geanina Rădulescu - Influential Marketing Director
Alexandra Mălinoiu - Influential Specialist 
Ada Păun - Partner Partner SQUAD.Influencers, L2.agency, Creative VR, :PGM!

:PGM!
Anca Mateș - Client Service Director
Dan Ungureanu - BTL Director
Alexandru Pistoleanu - Field Manager 

OMD Romania
Răzvan Meirosu - Media Director
Mihnea Pretorian - Digital Director
Dana Constantin - Digital Manager
Sebastian Stroescu - Digital Planner
Maria Niță - Senior Media Manager
Irene Derasadurian - Senior Media Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related