Kaleidoscope Proximity semnează campaniile de iarnă Kamis și Galeo

Kaleidoscope Proximity semnează campaniile de iarnă Kamis și Galeo

Kaleidoscope Proximity semnează campaniile de iarnă ale brandurilor Kamis și Galeo din portofoliul McCormick, lider mondial pe piața de condimente. Totodată, agenția anunță lansarea contului de Instagram Kamis și a paginii de Facebook Galeo.

Cele două branduri vor fi comunicate în următoarea perioadă printr-o abordare holistică, ce depășește teritoriile clasice și îmbină digitalul cu emoționalul.

Astfel, strategia creativă a brandului Kamis implică o reinventare a experienței gătitului, prin explorarea fără limite a condimentelor, plantelor aromatice și altor specialități din toată lumea, puse în lumină prin diferite abordări digitale. Noua direcție creativă ce va fi implemetată de Kaleidoscope Proximity își propune să întărească imaginea Kamis ca fiind o călătorie culinară în care gătitul devine o experiență a descoperirii.

În ceea ce privește comunicarea în digital pentru brandul Galeo, ea vizează un twist de valorizare pentru femeile care gătesc pentru familiile lor și cei dragi. Galeo devine, astfel, prietenul care clădește o comunitate de oameni pasionați de gătit, bogați în secrete culinare și dornici să le împărtășească cu cei care vor ca bucătăria să fie mai mult decât o necesitate.

 

Experiența agenției în materie de food ne-a ajutat enorm în comunicarea acestor branduri, însă inspirația a venit din însuși ADN-ul Kamis și Galeo care îți aduc natura așa cum este, direct în farfurie. Să pui o mamă și o fiică cu gusturi diferite la acceași masă și să gătești ceva relevant pentru amândouă - asta a fost o provocare! Astfel că a trebuit să facem un pas în spate și să vedem cine sunt aceste doamne, înainte de toate. Iar exercițiul ne-a ajutat să cunoaștem mai multe despre noi, despre branduri, dar și despre actul de a găti și a degusta, văzut ca o călătorie în sine.”, a spus Andreea Gavrilă (Creative Director Kaleidoscope Proximity).

Strategia de content în digital pentru următoarea perioadă va consta într-un ecosistem de comunicare complet, având la bază viziune strategică, execuții inovative, creație și craft, declinate în Facebook, Instagram, YouTube, influencer marketing sau prin activări punctuale.

 

Echipa Kaleidoscope Proximity:

Mădălina Turbatu, Client Service Director; Cristiana Știucă, Group Account Director; Andreea Popescu, Account Manager; Alexandra Iordachi, Senior Account Executive; Andreea Gavrilă, Creative Director; Ioana Cozma, Copywriter; Iulia Dămăroiu, Art Director; Alexandra Bunda, Copywriter; Radu Perl, Art Director; Denisa Vlăduță, Social Media Manager;

Echipa Kamis și Galeo:

Anca Secara, Marketing Manager;
Ada Zidaru – Junior Brand Manager.

 

Agenția de digital Kaleidoscope Proximity face parte din grupul Proximity Worldwide. Digital at the core, agenția și-a consolidat poziția sub deviza #makeworkplay, cu misiunea de a face brandurile mai valoroase pentru oameni și oamenii mai importanți pentru branduri.

În ultimii ani, portofoliul agenției a inclus clienți din diferite domenii, precum ING, OMV Petrom, Tara lui Andrei, Beciul Domnesc, Accenture, Ciucaș, Stejar, Bepanthen, Almette, Mercedes-Benz, Rovere, Wienerberger, Pampers, Auchan, Stejarii Country Club, LIDL, Smart, British American Tobacco, UPC, Bancpost, Star, Skipper, Pepsi, Lays, Timisoreana, Bayer si altele.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Campanii

Sectiune



Related