Articole care fac referire la Raluca Ghilea
[2020. Ghid de supravietuire] Raluca Ghilea: Online-ul este extrem de ofertant, iar dacă găsești mixul cel mai bun între informație, interactivitate, entertainment și inovație, îl poți transforma în cel mai eficient canal de comunicare de brand
Perceptum este noul designer de comunicare digitala al COS România, cel mai mare furnizor de soluţii pentru amenajări spații de birouri
Perceptum este agentia de comunicare a liderului mondial in furnizarea de servicii de asigurare a creditelor comerciale, Atradius
World Class activează super puterea #BeHealthy cu VR Rider la The Color Run – un nou brand story experiențial hitech marca Perceptum
Restaurantul Stejarii Pool Club – o experienta de fine-dining intr-o noua strategie de comunicare marca Perceptum
[Pe culmile lui 2017] Raluca Ghilea: ”a fost un an de experimente în publicitatea românească, într-un efort de gestionare a zgomotului informațional din jur”
Perceptum a castigat pitch-ul de branding, pozitionare si lansare a unei noi categorii de produs sub brandul Campofrio
Ce fac românii pe Internet: Facebook, Whatsapp și Skype. Serviciile bancare și documentarea online, cel mai puțin folosite
Realitatea augumentata, ingredientul principal in cel mai nou eveniment experiential hi-tech marca Perceptum, lansarea Campus 6 by Skanska
Oglinda interactiva Dove "60 de ani de frumusete adevarata", o campanie hi-tech de marketing emotional in-store, marca Perceptum
UNIQA Health Point - Un eveniment experiential cu activari in premiera pe piata romaneasca, marca Perceptum
Elibereaza increderea, o campanie cross-channel de educare si informare despre lentilele de contact AirOptix, marca Perceptum
“Realitate sau mit? O poveste Atoderm cu final fericit”, o noua campanie de educare, informare si brand awareness marca Perceptum
[Pe felia BTL] Raluca Ghilea, Perceptum: Orice concept creativ castigator incepe intotdeauna cu o munca ce poate parea neinteresanta, dar care face diferenta: munca de cercetare
De la Pikachu la Activachu. Perceptum a strans toti Pokemonii rari la Untold si le-a dat puterea Rexona
Castropolis Super Car Racing Game: un cadou corporate interactiv unic pe piata auto, creat de Perceptum
Integrarea DreamOC in campaniile de marketing experiential a reprezentat o premiera in industria FMCG si a adus o crestere peste asteptari a vanzarilor Dove Men + Care




![[Concluziile lui 2018] Raluca Ghilea: 2019 se anunță și mai empowering pentru liderii Social Media](https://media.iqads.ro/2019/01/fb-img-1505066684391-cover-800-cover-410.jpg)












![[Conferintele FIBRA] Raluca Ghilea (Perceptum): Storytelling-ul experiential transforma modul in care cream valoare de brand](https://media.iqads.ro/2016/05/img-05711-cover-410.jpg)













