„Masa Răbdării” continuă să ofere o masă caldă copiilor și să câștige încă 3 premii

„Masa Răbdării” continuă să ofere o masă caldă copiilor și să câștige încă 3 premii

Campania care a transformat așteptarea într-o masă caldă pentru copiii din medii defavorizate primește încă 3 premii și duce binele mai departe.

Proiectul „Masa Răbdării”, inițiată de Fundația Inovații Sociale Regina Maria și Up România, cu sprijinul creativ al Mantia, divizia de social good a Mercury360, confirmă că nu este doar un concept puternic de comunicare, ci o cauză reală care continuă să miște oameni și să creeze un impact palpabil în rândul comunității. Iar cele 3 trofee primite recent întăresc acest lucru.

BIZ PR Awards 2025
CSR and Social Impact

Webstock
Silver - Best Social Good Campaign
Bronze - Best Experiential Campaign

Distincțiile vin ca o recunoaștere a modului în care „Masa Răbdării” a reușit să transforme un simplu gest, așteptarea unei mese calde, într-un manifest pentru solidaritate și schimbare.

În România, 1 din 3 copii așteaptă zile în șir pentru o masă caldă.

Prin intermediul unui stunt emoționant, desfășurat într-un restaurant din București, campania a pus în lumină absurditatea timpului pe care mulți copii din medii defavorizate îl trăiesc zilnic fără să primească o masă caldă.

„Fiecare premiu primit ne bucură, dar mai important este faptul că tot mai mulți oameni aleg să se așeze simbolic la Masa Răbdării. Campania a demonstrat că empatia poate fi contagioasă-că un gest bun îl inspiră pe altul. Vom continua acțiunile pentru a aduna cât mai multe mese calde pentru copiii care au cea mai mare nevoie de ele.”, Cristiana Mateoiu, Director Executiv, Fundația Inovații Sociale Regina Maria.

„De peste 20 de ani, invităm oamenii la masă prin produsele noastre. Cu acest proiect, masa devine un impuls pentru a ajuta, pentru a ne implica. Este un reminder că un copil este în dificultate. Suntem onorați că această campanie a fost recunoscută pentru impactul său social, dar mai ales că reușim, împreună cu partenerii noștri, să oferim copiilor acces la o masă caldă și la un viitor mai bun.”, Loredana Vătăvoiu, Director Marketing & Comunicare, Up România.

„Aceste premii confirmă nu doar valoarea creativă a campaniei, ci și forța unei cauze care merită toată atenția noastră. Masa Răbdării este despre umanitate și responsabilitate. Continuăm să spunem această poveste în forme noi, pentru ca publicul să nu uite că, undeva în România din anul 2025, 1 din 3 copii așteaptă uneori mai multe zile pentru a primi o masă caldă.”, Liviu Țurcanu, Director de Creație Mercury360 & Mantia.

Pentru că fiecare donație înseamnă o masă caldă și o șansă în plus pentru un copil, alege și tu să te așezi la #MasaRăbdării.

Donează, susține, implică-te!

Credits:

Echipa Mercury360 și Mantia: Liviu Țurcanu (Creative Director), Roxana Păduraru (Art Director), Loredana Hatingher (Client Service & Business Director), Mădălina Gheorghe (Business Director - Mantia), Mădălina Rarinca (Account Manager), Luiza Olaru (Traffic Manager), Remus Mihalcea (Copywriter), Manuela Dospina (Senior Strategic Planner)

Up România: Loredana Vătăvoiu (Director Marketing & Comunicare Up România), Monica Popa (Brand Manager Up România), Andreea Ene (Campaign Manager Up România)

Fundația Inovații Sociale Regina Maria: Cristina Rotaru (responsabil comunicare), Cristiana Mateoiu (director executiv), Clara Mateoiu (responsabil proiect din partea NOR Agency)

Casa de producție: Parcfilm, Tudor Hristescu (Producător / Regizor), Vlad Aniței ( Director imagine), Ali Amir (Direct de producție), Ilinca Nanoveanu (Manager postproducție), Andreea Udrea (Montaj)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Branded


Related