Articole care fac referire la Transavia
Cum a implementat Schneider Electric prima campanie de informare din România cu ajutorul agenției de marketing Interactions
Mediaposte Martech devine primul Gold Partner al monday.com din România, consolidându-și poziția de lider în soluții de automatizare a afacerilor
POSITIVE BUSINESS – a talk about ESG, sustainability and positive impact in business 2024 – principalele concluzii
Conferința „POSITIVE BUSINESS – a talk about ESG, sustainabilty and positive impact in business”: 17 lideri discută, pe 5 decembrie, despre cum arată un business responsabil și tranziția spre o organizație mai sustenabilă
De Ziua Națională a Produselor Agroalimentare Românești, Transavia lansează Sezonul 3 al programului #Autentic Românesc, cu un număr record de Parteneriate
Un meci mare merită un ecran și mai mare, o nouă campanie LG și INTERACTIONS care îți poate aduce până la 2000 RON cashback
[Etică & Tabu] Andreea Golban: Nu cred că publicitatea are păcate, din principiu. Are doar păcătoși, pe care eu îi numesc impostori
INTERACTIONS semnează parteneriatul cu Transavia și implementează în doar 5 zile prima campanie Fragedo
Crezi că inteligența umană e mai importantă decât AI? Redirecționează 3,5% din impozitul pe venit și susține viitorii campioni care pot mări IQ-ul țării
Jeanina Ton a fost numită Managing Director al agenției de digital marketing full-service MTH Digital
Transavia lansează a doua ediţie a concursului “Pui gătit cum vrei tu cu Fragedo”, dedicat creatorilor de rețete, cu premii de neuitat la Theodora Golf Club
Fragedo - primul brand certificat Marca Etică - lansează o nouă campanie de comunicare: de la familia noastră, pentru familia ta
Agenția de marketing online full-service MTH Digital deschide un nou departament de SEO condus de Horațiu Voicu
Creatorii de rețete sunt invitați la concursul “Pui gătit cum vrei tu cu Fragedo”, organizat de Transavia, cu premii de neuitat la Theodora Golf Club
[Marcom 2022] Andra Panaitescu: Empatia a aparut deodata pe job description trecand din granita personala catre cea profesionala
Mullen și Transavia celebrează lucrul „făcut exact așa cum trebuie” în noua campanie de comunicare pentru brandul Fragedo
Transavia - avans de peste 10% și locul 4 în clasamentul celor mai valoroase portofolii de mărci publicat de Brand Finance®
Zitec a preluat Under Development Office, companie cu portofoliu internațional în mobile & blockchain development
[Scoala ADC*RO] Bogdan Bran: Rezolvarea brief-urilor a fost un carusel emoțional. Am trecut prin toate stările
[Partidul Brandurilor] Mihnea Vasilache (Dagon Wines): Dagon nu face politica partizana, dar nici nu e indiferent la societatea in care este baut
[Pretul ideilor] Semida Duriga: "O idee costa cat a costat intotdeauna si, anume, exact cat o masina. Cum, nu stiti cat costa o masina? Nasol"
[În numele publicului] Liviu David: Dacă vrei să ai cât de cât succes în domeniul ăsta, e foarte greu să nu îți vinzi sufletul deloc
Cu Robert Tiderle despre subiecte controversate: La Papaya nu o sa primim briefuri de la corupti, nu ii putem ajuta cu nimic
De la K-pital la KMP Studio. Vlad Gheorghiu si productia de muzica pentru reclame: "Bugetele si timingurile proiectelor din afara sunt mult mai ok fata de cele pentru Romania"
[Folclorul din reclame] Alina Gavrilă-Borțun despre ”Zboară, puiule, zboară”: Unii se închină și acum la amintirea acestei grozăvii de neconceput


















![[Actualizare] Inca un apel catre branduri: Nu mai hraniti Fake News](https://media.iqads.ro/2018/06/a3rtv800-cover-410.jpg)















