Articole care fac referire la Twitter
EthicalMediaMarketplace | România Vorbește. Alexandra Nistoroiu, Snoop: Cred că e important să ne amintim că o conversație nu e o competiție sau o luptă
Călătorește prin 89 de povești animate din întreaga lume în cadrul competiției internaționale Animest.20
Platforma oficială de promovare turistică a Turciei, GoTürkiye ajunge la o audiență globală vastă prin intermediul rețelelor sociale
Evoluția obiceiurilor de consum, încrederea în surse și implicarea digitală - un nou raport Spark Foundry despre tendințele actuale în media
Michael Corcoran – arhitectul vocii digitale a Ryanair – vine la Creativity Dimensions by Creativity4Better 2025
Day Trading Attention. Cum să construiești cu adevărat branduri și să faci vânzări în noua lume a rețelelor sociale - Gary Vaynerchuk | Editura Publica, 2025
v8 devine partenerul strategic și creativ al Neumarkt® și lansează pe Youtube showul online „Logica de bărbat pus pe inventat”
[PR Playbook] Alexandra Mihăilescu: A crea controverse doar pentru vizibilitate contravine principiilor etice ale profesiei
[Newsletter Collection] Radu Oncescu: În #SoMeBites dau un brief zilnic despre tot ce mișcă pe internet. Informare, învățare, inspirație și educație sunt motivele pentru care scriu
[Era Nesiguranței] Orlando Nicoară: Personal, cred ca cea mai mare provocare este de a ramane „pe centru”. Fac eforturi, imi asum greselile si zambesc cand sunt injurat si de „progresisti” si de „conservatori”
Antenna Group, care deține prin Antenna Entertainment mărcile AXN în România, îl numește pe Henning Tewes Director General al Grupului
Tendințe în social media, streaming și creșterea încrederii în știrile TV din România: un nou raport Media Adoption prezentat de Spark Foundry
Daniel Jones: Scrie despre ceea ce vrei să descoperi despre tine, despre locul de unde vii sau despre cine ești. Scrie cu multă curiozitate, nu ca și cum ai cunoaște tot
Daniel Jones: Write about what you want to discover about where you're from or who you are. But you want to write with curiosity, not knowledge
[SoMe Update] Claudia Bodnar: Dacă nu citești ce îți scrie comunitatea, nu cred că poți înțelege real pentru cine faci social media
[SoMe Update] Cristina Avădănei: Social media nu e one-size-fits-all. Cred că e important să experimentezi domenii diferite și mereu să cauți moduri noi în care să faci social media
[SoMe Update] Oana Andreescu: Nu cred că e realist să spui că ții pasul cu TOT, tot timpul, pentru toate tipurile de audiențe și de clienți
[Marketer profile] Alexandru Ciucă: Brandurile încearcă să acceseze reţete şi scurtături, fără să înţeleagă că nu există niciun secret, doar constanţa şi ideile mişto te fac să ieşi din turmă
[REC și la podcast] Paul Dovan: Este mai ușor să aduci oamenii împreună atunci când scopul este să vorbească despre pasiunea lor și astfel să îmbunătățească industria în care lucrează
[SoMe Update] Ioana Blănaru: Un om de comunicare ar trebui să-și lucreze bias-urile astfel încât să poată citi, într-un mod cât se poate de obiectiv, realitatea imediată
[SoMe Update] Alexa Ștefănescu: În social media nu este vorba doar despre a posta o imagine drăguță pe Instagram/Facebook sau un video de 15 secunde pe Tik Tok
Trenduri Digitale Octombrie 2023: Social Media, Streaming și Evoluții în Consumul Online al Românilor
[SoMe Update] Maria Zvenigorodschi: Cu siguranta daca intri in social media nu o sa fii ca Emily in Paris. Ziua ta de munca este in fata laptopului si cu telefonul in mana
[Marketer profile] Alexandra Ilie: În 2024, ar fi bine să renunțăm la supra folosirea jargonului de marketing și la crearea mesajelor generice, fără substanță
PepsiCo România a ajuns la 80% vehicule hibride, accelerând evoluția către obiectivul net zero al companiei
Httpool by Aleph susține Microsoft Advertising ca reprezentant al acestuia în întreaga Europă Centrală și de Est
[SoMe Update] Bogdan Epure: În România, ”conectare” e cuvântul anului. Toată lumea e conectată, de la bunica de la țară care își face TikTok până la corporatiștii care se întrec în meme-uri pe LinkedIn
[SoMe Update] Diana Marculescu: Nimeni nu mai are timp să citească, să se informeze, vrem să aflăm totul cât mai rapid
[Viața de freelancer] Andra Zaharia: Am decis să trec la munca pe cont propriu după un al doilea burnout în decurs de 3 ani fiindcă se repeta un tipar care mă consuma foarte tare
[SoMe Update] Adina Militaru-Hărmănescu: Publicul isi doreste sa fie bagat in seama, dar nu foarte agresiv. Isi doreste short-form pentru ca TikTok, dar si long-form pentru ca storytime
PepsiCo transformă fabrica din Popești-Leordeni într-un hub de producție european, dublând capacitatea de producție
[SoMe Update] Mihai Mariș: Degeaba e TikTok pe val dacă publicul țintă stă pe LinkedIn. În elaborarea unei strategii de social media, ar trebui să punem mai mult accentul pe publicul căruia ne adresăm
Colliers: Interesul pentru piața locală de terenuri se menține crescut, dar este de așteptat ca în trimestrele următoare să scadă volumul de tranzacții
AFI Cotroceni a obținut certificarea LEED Gold pentru clădiri existente și este primul centru comercial din România certificat în conformitate cu versiunea 4.1 a standardului LEED O+M










![[Digital Trends] Cristian Manafu: Cred că neconvenționalul și-a luat an sabatic în 2023](https://media.iqads.ro/2023/11/cm-23-cover-410.jpg)


![[Start in industrie] Mădălina Badea: GenZ is fearless, punem mult preț pe mental health și nu mai aruncăm sub preș lucrurile urâte, ne displac profund preconcepțiile](https://media.iqads.ro/2023/08/mada-badea-cover-cover-410.jpg)











