[PR Playbook] Alexandra Mihăilescu: A crea controverse doar pentru vizibilitate contravine principiilor etice ale profesiei

[PR Playbook] Alexandra Mihăilescu: A crea controverse doar pentru vizibilitate contravine principiilor etice ale profesiei

Într-o lume suprasaturată de informații, polarizată, în care AI-ul crește viteza și înlocuiește resursa umană, PR-ul strategic devine o busolă, este de părere Alexandra Mihăilescu, Managing Partner, Director – Client Relations, BDR Associates. Nu mai este doar despre vizibilitate, ci despre orientare, încredere și sens.

"O lecție importantă rămâne nevoia de transparență și onestitate în comunicare, într-o eră în care fiecare greșeală poate deveni virală, cu impact negativ asupra clienților din diferite industrii, producând prejudicii ireparabile", spune Alexandra.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related