[Brand Pulse] Dana-Cristiana Teodorescu: Îmi doresc o reorientare către identitatea locală și mândria națională, pentru că respectul față de țară crește atunci când ne recunoaștem valoarea prin simboluri autohtone

[Brand Pulse] Dana-Cristiana Teodorescu: Îmi doresc o reorientare către identitatea locală și mândria națională, pentru că respectul față de țară crește atunci când ne recunoaștem valoarea prin simboluri autohtone

Dana-Cristiana Teodorescu, Brand Manager Sameday, spune că acum, la 35 de ani, încă apreciază brandurile cu care a crescut și care i-au dezvoltat imaginația. Pentru ea, marketingul este arta de a înțelege consumatorii și de a transforma această înțelegere în creșteri reale și impact vizibil.

"Rolul meu nu se limitează la gestionarea unui brand ca furnizor de produse sau servicii, ci adaug o dimensiune suplimentară. Transform valorile și ideile brandului în acțiuni care creează conexiuni autentice, generează experiențe relevante și oferă oportunități de creștere pentru diverse cohorte", spune Dana.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related