Web
Voxa, evaluată la 30 de milioane de euro | Dan Vidrașcu: "Voxa este prezentă în 10 țări și operează la nivel global cu un catalog în limba engleză de peste 100.000 de titluri"
“Pentru a atinge un succes major, ‘confort’ nu este niciodată cuvântul ideal”: Rafa Nadal a împărtășit liderilor de business viziunea sa despre reziliență, la VTEX Connect Europe
IDEOLOGIQ și SIGNAL IDUNA România ridică standardul digital printr-un website construit pentru performanță și creștere sustenabilă
MVP Agency lansează site-ul oficial – mvp-agency.ro, platforma ce reunește cele mai importante profile de sportivi din România
IDEOLOGIQ semnează noua experiență digitală Porsche București, o platformă online construită pe performanță și inovație
ISOMAT și Cognition lansează IsoPro by Isomat, platforma de loialitate B2B dedicată specialiștilor în construcții
SeedBlink și Stefanini Infinit lansează CORE – copilotul digital care transformă finanţarea într-un sport de performanță
Neil Patel | The Google Update - de la căutările pe baza cuvintelor cheie la un model conversațional bazat pe inteligență artificială
Căutarea asistată de AI: cum schimbă ChatGPT și agenții inteligenți regulile jocului pentru branduri”
Andrei Georgescu: Loialitatea modernă este despre relație, relevanță și experiență, nu doar despre tranzacții
Mogyi promovează arahidele în coajă roșie mai sărate* printr-o campanie de vară pentru consumatorii din retailul tradițional
Loyalty Day 2025: Prima conferință națională din România dedicată loializării clienților, pe 23 septembrie la București
Digital Wand Agency și Senior Interactive devin o singură agenție: Senior Interactive - „Bridging Code and Conversation: Where Tech Innovation Meets Human Connection”
Beans United lansează FullFunnel Growth™ – un program marcă înregistrată, gândit pentru companiile care vor mai mult decât leaduri

























