Statusul ACTIV AD dupa 15 ani, via Roxana Dragomir: Nu o sa ma auziti ca vreau sa ajungem o agentie full-service cu toate specializarile de pe lume si cu un ditamai departamentul de media

Statusul ACTIV AD dupa 15 ani, via Roxana Dragomir: Nu o sa ma auziti ca vreau sa ajungem o agentie full-service cu toate specializarile de pe lume si cu un ditamai departamentul de media

Acum 15 ani lua forma o agentie fondata de un director de comunicare plecat dintr-o multinationala. Persoana din spate era Roxana Dragomir, care a pornit la drum cu invatamintele acumulate in peste 10 ani de corporatie si cu o cunoastere solida a agentiilor de pe piata. Una dintre cele mai importante lectii cu care a ramas Roxana dupa experientele Tarom (7 ani) si Dialog/ Orange (4 ani) a fost importanta chimiei cu creativii si necesitatea dezvoltarii unei relatii "personalizate", face-to-face, cu acestia.

Prin anul 2000, in mintea si sufletul Roxanei se strecura antreprenoriatul. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ACTIV AD

Who we are We are a creative and independent advertising agency that started 21 years ago with one thought in mind: that of succeeding in advertising. Some might have found it little, but this thought of ours to... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related