Peste 10.000 de vizitatori la Festivalul de Advertising de la Cannes

In afara de festivalul de film, la Cannes se desfasoara anual si un festival de publicitate, adresat profesionistilor in advertising si marketing. Cea de-a 53-a editie a Festivalului International de Advertising de la Cannes va avea loc anul acesta intre 18 si 24 iunie.

In fiecare an, peste 10.000 de vizitatori din lumea publicitatii si a industriilor adiacente iau parte la festival. Peste 22.000 de reclame din toata lumea sunt proiectate pe durata festivalului, in paralel cu organizarea unor seminarii si workshop-uri. La editia de anul acesta a Festivalului de Publicitate de la Cannes, care va avea loc intre 18 si 24 iunie, vor fi organizate 37 de seminarii menite sa informeze, sa updateze cu ultimele noutati ale advertisingului; la acestea se mai adauga 11 workshop-uri interactive - o alta oportunitate pentru a descoperi si a stabili relatii cu noi parteneri din domeniu, avand in vedere ca vor fi prezenti 10.000 de profesionisti ai publicitatii veniti din 75 de tari.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related