BCR susține oamenii cu încredere în ei, alături de Cohn&Jansen JWT

Începând cu luna aprilie, BCR lansează o nouă platformă de comunicare alături de Cohn&Jansen JWT, printr-o campanie dedicată celor care ne dau încredere.

Ca parte din Erste Group, unul dintre cele mai puternice grupuri financiare din Europa si ca lider al pieței bancare din România, BCR și-a asumat ca misiune pe termen lung prosperitatea tuturor românilor.

 

"Contextul este simplu: BCR a contribuit și va contribui substanțial la prosperitatea României. Suntem deja implicați în toate aspectele esențiale ale unei societăți în dezvoltare: educație, infrastructură, tehnologie și calitatea vieții. De aceea, comunicarea BCR reflectă acum cu prioritate această implicare.", a declarat Sergiu Manea (CEO, BCR).

 

Strategia de comunicare se înscrie într-un efort mai larg de repoziționare a Erste Group în toată Europa Centrală și de Est, cu un mesaj unitar pe toate piețele în care grupul este prezent.

"Am ales să vorbim despre oamenii cu încredere în ei pentru că aceștia reprezintă motorul de progres al fiecărei țări. Pe ei și pe eforturile lor se bazează prosperitatea colectivă, de aceea i-am adus în centrul comunicării BCR și am decis să construim mesajul campaniei din această perspectivă.", a explicat Anca Rarău (marketing director, BCR).

 

Platforma regională de comunicare a fost adaptată pentru fiecare țară în parte, în funcție de insight-uri și realități locale. În România, conceptul câștigător a fost „Încrederea naște încredere” și pune accentul pe cei care ne-au dat tuturor încredere atunci când aveam cea mai mare nevoie de ea.

"Cu toții avem în trecutul nostru pe cineva care ne-a dat încredere într-un moment esențial al devenirii noastre ca oameni. Profesori, educatori, antrenori, mentori – despre ei și eforturile lor este vorba în noua campanie de comunicare, în care încercăm să surprindem aceste momente definitorii și să le mulțumim celor care le-au făcut posibile.", spune Andrei Cohn (Creative Director & Managing Partner
Cohn&Jansen JWT).

 

Campania va fi prezentă pe TV, în online și în activități BTL și marchează începutul unui nou capitol în implicarea BCR în prosperitatea României.

Echipele participante:

Echipa BCR
Anca Rarau – Marketing Director
Anca Luca – Project Manager
Madalina Cazamir – Manager, Online & Special Projects
Cristi Pirvu –Online Specialist
Alina Petcu – Coordinator, Marketing & Media Development Team
Mircea Bustea – Senior Marketing Officer, ATL
Maria Gal – Marketing Research, Senior Officer
Cornelia Plesoianu – Head of BTL
Adrian Stanciu – Senior Marketing Officer, BTL
Adrian Saveanu – Events & BTL Development
Nicoleta Mitran – Financial Controlling

Agenția de media: Mediaedge:cia MEC Romania

Echipa JWT
Andrei Cohn – Creative Director & Managing Partner
Alex Negoescu – Creative Director
Felicia Stoica – Copywriter
Edouard Cubassa – Art Director
Diana Caracota – Strategic Planner
Stefan Chiritescu – Strategic Planner
Miriam Ivanescu – Account Director
Ruxandra Popescu – Account Manager
Arina Stoenica – Account Director
Oana McGinley – Account Manager
Andrei Dutulescu – Online Project Manager
Robert Capraru – Webdesign
Andreea Malaescu – Social Media Manager
Mihai Dogioiu – Motion Graphics Designer
Ilinca Dumitrescu – AV Producer
Virgil Ghelmeci, Gabriela Gheorghe – DTP
Cristian Dobre – Head of BTL & Events

Casa de producție: StudioSet
Regizor: Martin Rodahl



Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related