Marketing 360 redefineste strategia de marketing pentru 2010

Cum ar trebui specialistii de marketing si advertising sa infrunte noile realitati economice pentru a atinge succesul cu campaniile lor?

Constransi sa faca astazi "mai mult cu mai putin", specialistii din industria de profil trebuie sa raspunda acum provocarii de a dezvolta campanii eficiente, prin reinventarea vechiilor strategii si orientarea catre noi solutii de comunicare.
Cea de-a doua editie a conferintei Marketing 360 (www.marketing360.ro), ce va avea loc pe 19 noiembrie, la Crowne Plaza Hotel, va oferi o perspectiva inovativa, practica si onesta a principalelor dificultati si provocari curente din industria locala de marketing & advertising.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related