Marketing 360 redefineste strategia de marketing pentru 2010

Cum ar trebui specialistii de marketing si advertising sa infrunte noile realitati economice pentru a atinge succesul cu campaniile lor?

Constransi sa faca astazi "mai mult cu mai putin", specialistii din industria de profil trebuie sa raspunda acum provocarii de a dezvolta campanii eficiente, prin reinventarea vechiilor strategii si orientarea catre noi solutii de comunicare.
Cea de-a doua editie a conferintei Marketing 360 (www.marketing360.ro), ce va avea loc pe 19 noiembrie, la Crowne Plaza Hotel, va oferi o perspectiva inovativa, practica si onesta a principalelor dificultati si provocari curente din industria locala de marketing & advertising.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Sectiune



Related