Redd's , o bere cu personalitate "Too Tasty For Men!"

Berea Redd's continua sa isi delimiteze teritoriul specific pe piata berii, cu o noua campanie semnata Draftfcb: Redd's - Too tasty for men!

"Too tasty for men" este un "taste-imonial" al femeilor intr-o lume a berii dominate de barbati, traduce esenta unui gust pe care doar femeile il pot aprecia cu adevarat: singurul care le permite sa se exprime natural, fara constrangeri, pe teritoriul, nou cucerit, al berii. Este ambitia Redd's de a defini un nou comportament feminin in ceea ce priveste consumul de bere si, nu in ultimul rand, este asumarea unei stari de fapt: Redd's are un gust poate prea aromat pentru a fi pe placul barbatilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

Florin Patru
acum 13 ani
Felicitari
Ana T.
acum 13 ani
am corectat, multumim pentru sesizare


Branded


Related