Agentia de publicitate Wunderman isi extinde departamentul de Client Service

Departamentul de Client Service al Wunderman are patru noi membri.

Alexandra Popa (30 de ani) este noul Account Director din cadrul departamentului Client Service Wunderman. Alexandra a fost promovata in acest an, ea fiind alaturi de agentia Wunderman inca de la infiintare, din 2007.

In prezent, Alexandra gestioneaza unul dintre cele mai importante conturi internationale ale agentiei Wunderman: Philip Morris. Cu o experienta de peste 6 ani in domeniul organizarii de corporate events, Alexandra a lucrat in ultimii 4 ani pentru Philips Morris. In calitate de Account Manager Wunderman a implementat strategii de BTL pentru a crea unele dintre cele mai de succes evenimente de tutun ale anului 2009: Parliament Reserved si Virginia Slims.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

ION-GABRIEL STOICAL
acum 13 ani
Finala Promotiei "Malboro Gold Be a Star" a fost contrafacuta, falsificata, furata!!!

!. Regulamentul oficial are un paragraf care il face nul de drept si de fapt.

2. Desi trebuia incheiat pana pe 6 octombrie, nici pana astazi, 13 octombrie 2010 nu s-au publicat/anuntat castigatorii si cei care au pierdut, la finala organizata la Clubul Fratelli

3. Concurentii castigatorii care d,esi nu au transmis la timp documentele necesare deplasarii la New York ( premiul cel mare), nu au fost descalificati, conform regulamentului, PENTRU CA SE STIAU INAINTE DE FINALA - finala ce a constat in mod subiectiv si dubios in interviuri realizate de... psihologi

2. Agentia de publicitate angajata de Philip Morris ( Compania Wunderman, reprezentata prin Account Manager Dumitru Luiza ) nu a respectat, pentru finalisti, NICIUNA DIN PROMISIUNI (transmiterea prin email a rezultatelor, a fotografiilor realizate cu ocazia evenimentului, etc.) SI NICI REGULAMENTUL

Traim sin Romania... si ma intreb, cand vom scapa de astfel de inselaciuni?



Branded


Related