McCann Erickson si Magnum semneaza "Magnumize your senses"

Magnum, brandul nr. 1 de inghetata din lume si agentia de publicitate McCann Erickson au deschis in perioada 21 Iulie - 15 August, o experinta senzoriala unica, in premiera la noi in tara: „Magnumize your senses”. Evenimentul a fost dedicat publicului din Bucuresti in zilele de joi – duminica intre orele 18:00-22:00 si a constat intr-o degustare de deserturi pe baza de inghetata Magnum, pe intuneric.

Proiectul „Magnumize your senses” a pornit de la un brief cu cerinte provocatoare: o campanie de activare a consumatoului de inghetata Magnum, pe perioada verii. Obiectivul campaniei a fost de a crea pentru consumator o experienta deosebita care sa-l convinga de beneficiile pe care brandul le ofera. Magnum si-a dorit sa isi intareasca pozitionarea de autoritate mondiala a placerii, si in acelasi timp sa devina alegerea nr. 1 in momentele in care iti doresti sa te rasfeti, sa ai parte de mici momente de placere.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Related