BrandTailorsa redesenat ambalajele portofoliului de ciocolata Kandia

Schimbarea ambalajelor brand-ului de produs Kandia a fost determinata de nevoia de marcare a generozitatii portofoliului de ciocolata amaruie, lansat la inceputul anului 2010.

Noua solutie de design de ambalaj Kandia desenata de echipa creativa BrandTailors exprima placerea pura pe care o ofera ciocolata. Rasfatul gustului intens, bogatia de arome si topirea in valuri de ciocolata fina, rezultat al retetei cu unt pur de cacao, au fost transpuse atat pe portofoliul initial al brand-ului, cat si pe noile SKU-uri de tablete, praline si batoane de ciocolata amaruie.

Echipa BrandTailors a dezvoltat inclusiv design-ul materialelor de comunicare in trade, principalele obiective fiind consolidarea asocierii Kandia cu ciocolata amaruie si comunicarea schimbarii design-ului de ambalaj. Activitatile de sampling din supermarket-uri si hypermarket-uri au insotit materialele de la raft, pentru a incuraja incercarea noilor sortimente de Kandia (ciocolata amaruie cu crema de cafea si ciocolata amaruie cu crema de lamaie verde).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related