[Face2face - DMF 2010] Sugestiile lui Naumovici pentru oamenii de online

Interviu face2face cu Bogdan Naumovici (Creative Director, 23 Communication Ideas)

Nu e ciudat ca cea mai puternica voce din online e tot a lui Naumovici? Ce are omul asta atat de special incat da peste cap toate sectoarele industriei de comunicare? Cum reuseste sa tina ore intregi zeci de oameni ascultandu-l cu gura deschisa sau cum reuseste sa-i enerveze pe unii atat de tare incat, chiar la 1 an dupa o confruntare (ex: Webclub, aprilie 2009 - "E online-ul supra-apreciat?"), ei isi aduc aminte perfect disputa si inca mai simt nevoia sa-si sustina punctul de vedere? 

Pentru ca stie sa vorbeasca, pentru ca stie sa argumenteze, pentru ca e un bun orator. Oamenilor de online le lipsesc aceste calitati. Nu stiu sa vanda. De aceea nu au inca un Naumovici al lor, care sa se lupte cu cel din publicitate, iar cele mai aprige discursuri ale lor sunt reactii la ce a spus Bogdan despre online. Veti vedea mai jos care sunt sugestiile lui pentru cei care constientizeaza ca trebuie sa invete cum sa vanda. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related