Initiative a dezvoltat pentru Orange campania "Canicula face bine la reducere"

Orange desfasoara una dintre cele mai inovative campanii de comunicare digitala, pentru magazinul online: "Canicula face bine la reducere". Campania, dezvoltata si implementata de Initiative, a fost lansata pe 16 iulie si se va incheia pe 31 august 2009.

Mecanismul promotiei reuseste sa inverseze sezonalitatea vanzarilor de vara; canicula nu mai constituie o problema, ci pretextul unei experiente inedite gazduite de magazinul online Orange. Astfel, fiecare grad inregistrat peste temperatura de referinta de 25 de grade se traduce in procente de reducere la telefoanele comercializate in magazinul online Orange. La finalul promotiei, in perioada 25-31 august, temperatura de referinta coboara spectaculos pana la 20 de grade, oferind clientilor posibilitatea sa obtina reduceri si mai mari.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Sectiune



Related