[Digital Buzz] Tomi:"Detaliile conteaza". De cati oameni e nevoie ca sa faci un proiect special?

Digital Buzz cu:

Ioana Giosan (Interactive Project Manager, Propaganda)

Raluca Voinea (Account Executive pentru Tomi/Orkla Foods, Propaganda)

Laurentiu Mitrea (Interactive Media Planner, Zed Digital)

Monica Petricica (Communications Planner pentru Tomi/Orkla Foods, Zenith Media)

IQads: Componenta online a campaniei Tomi - "Detaliile conteaza" (TV:

Gimnastica, Kung Fu; Print: Bomba, Vampir) consta intr-un proiect special care scoate in evidenta butonul de cautare si cursorul, ca fiind detaliile care conteaza pe un site, asa cum Tomi este detaliul care conteaza la pizza. Care a fost efectul dorit de voi pentru fiecare dintre executii?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Sectiune



Related