Agentiile se specializeaza pe nise

Pe masura ce se apropie momentul integrarii europene, agentiile de publicitate, marketing sau PR pornesc atacul asupra niselor de piata. Referirile agentiilor la absorbtii intensive de know-how din retelele internationale si la specializari la fel de intensive sunt tot mai dese in ultima vreme.
Chiar daca deocamdata piata romaneasca nu este suficient de maturizata pentru aparitia unor servicii hiperspecializate, agentiile se pregatesc pentru intampinarea acestor cerinte deoarece clientii lor sunt tot mai sofisticati si mai pretentiosi.

Marile retele globale de comunicare precum WPP, Omnicom si Publicis isi consolideaza operatiunile in Romania aducand branduri noi de agentii, care actioneaza pe nise din ce in ce mai specializate. Pe de alta parte, retele regionale de comunicare, precum Ashley sau Sholz & Friends, au intrat recent pe piata romaneasca. La randul lor, acestea au mai multe branduri hiperspecializate in domeniul comunicarii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related